بسیاری از مردم سالی یک بار رنگ گوشت را نمی‌بینندنماینده مردم اصفهان گفت: ما شعار دفاع از عدالت و محرومان سر می‌دهیم، اما فرهنگ اشرافی گری در بین مقامات کشور از بین نرفته است.

به گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، حسن کامران نماینده مردم اصفهان در نطق میان دستور و در صحن علنی مجلس امروز (سه‌شنبه 21 فروردین ماه) اظهار کرد: ما باید فرهنگ امثال شهید صیادها را در کشور اجرا کنیم چرا که ارتش هیچ‌گاه تسلیم نشد و در همه صحنه‌ها به مردم پیوست.

وی افزود: سفرهای خارجی برخی مسئولان همچنان ادامه دارد! به بیت المال رحم کنید چرا که سفرهای غیرضروری اشکال داشته و حرام است.

کامران تصریح کرد: ما می‌گوییم که باید فرهنگ اشرافی گری در بین مقامات کشور از بین برود، آیا چنین شده است؟ برخی سفره‌هایی پهن می‌کنند که چندین مدل غذا در آن وجود دارد در حالی که بسیاری از مردم سالی یک بار رنگ گوشت را نمی‌بینند و تازه شعار دفاع از عدالت و محرومان سر می‌دهیم.

نماینده مردم اصفهان بیان کرد:‌ ما تا خرخره در اشرافی گری فرو رفته‌ایم و باید بدانیم که مردم خوب کشورمان در تمامی صحنه‌های حساس کشور حضور داشته‌اند و همین جشن هسته‌ای که دیروز برگزار کردیم به پشتوانه نیروهای نخبه جوان کشور بود لذا باید با وحدت و حول محور ولایت به سوی مردم بازگردیم.

وی ادامه داد: لازم است تا حقوق کارگران همسان سازی شود چرا دولت فقط شعار می‌دهد مگر قرار نبود که همسان سازی بازنشستگی بازنشسته‌های لشکری و کشوری محقق شود.

کامران در پایان خاطرنشان کرد: امیدوارم در این سال که مقام معظم رهبری در آن به اقتصاد تأکید فرموده‌اند بتوانیم اقتصاد را شکوفا کنیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار