مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان مرکزی از ایجاد بیش از ۳ هزارو ۵۰۰ شغل توسط این نهاد خبرداد.

موسی زاده مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان مرکزی در سفر به محلات در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛ گفت:  سال  ۹۶ در استان مرکزی خوشبختانه توانستیم بیش از ۳ هزار و ۵۰۰ شغل با کمک خیران و بانک‌ها در قالب تسهیلات قرض الحسنه و منابعی که در اختیار کمیته امداد بود ایجاد کنیم.

موسی زاده افزود: در شهرستان محلات هم در سال گذشته مبلغ ۲ میلیارد و هشتصد میلیون تومان برای ۱۵۰ نفر فرصت شغلی ایجاد شده و امیدواریم بتوانیم با همراهی مسئولان و بانک‌ها در سال ۹۷ این فرصت‌ها را توسعه دهیم.

وی اضافه کرد: در کنار این برنامه‌ها رسیدگی به امور نیازمندان و بحث مسکن و ازدواج آنان تلاش می‌کنیم در سال ۹۷ قدم‌های بهتری برداریم.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان مرکزی ادامه داد: یکی دیگر از برنامه‌هایی که در سطح استان مرکزی و شهرستان محلات دنبال می‌کنیم توسعه تقویت بنیه فرهنگی و معنوی خانواده‌ها است و امیدوارم بتوانیم با توجه به بستر‌هایی که وجود دارد برای توسعه مسایل فرهنگی و دینی خانواده‌ها استفاده کنیم.

موسی زاده در سفر به شهرستان محلات ضمن دیدار با امام جمعه و فرماندار این شهرستان در خصوص برنامه‌ها و توسعه اشتغال مدد جویان کمیته امدادامام خمینی در شهرستان محلات گفتگو و تبادل نظر کرد.

انتهای پیام/ج

آمار اشتغال سال ۹۶ کمیته امداد امام خمینی (ره) استان مرکزی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.