کاخ سفید اعلام کرد ترامپ هنوز خواستار خروج نیرو‌های آمریکایی از سوریه است اما در عین حال می‌خواهد اطمینان حاصل کند که دولت سوریه از استفاده از سلاح‌های شیمیایی علیه غیرنظامیان منع می‌شود!

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری رویترز، کاخ سفید اعلام کرد دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا هنوز خواستار خروج نیرو‌های آمریکایی از سوریه است، اما در عین حال می‌خواهد اطمینان حاصل کند دولت سوریه از استفاده از سلاح‌های شیمیایی علیه غیرنظامیان منع می‌شود!

این در حال است که ادعای کاربرد سلاح شیمیایی در شهر دوما در غوطه شرقی دمشق توسط ارتش سوریه با واقعیت‌های موجود همخوانی ندارد.

دولت سوریه همکاری مطلوبی با سازمان ملل متحد در موضوع شیمیایی داشت و جامعه بین الملل پس از پیوستن این کشور به معاهده منع گسترش سلاح‌های شیمیایی، تمامی امکانات تولید و ساخت سلاح‌های شیمیایی آن را منهدم کرد.

کاخ سفید همچنین با متهم کردن مسکو به انجام ندادن تعهدات خود در قبال پایان دادن به برنامه تسلیحات شیمیایی سوریه اعلام کرد دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا تا زمانی که تغییری در رفتار روسیه مشاهده نکند، همچنان در مقابل این کشور مواضعی سرسختانه خواهد داشت.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
United States of America
ناشناس
۰۱:۲۳ ۲۱ فروردين ۱۳۹۷
به نیروهای روسیه که نمیتونه حمله کنه ..حمله به نیروهای سوری هم که با توجه به صحبتهای امروز وپوتین بعیده حمله کنه .
آخرین اخبار