شهردار خرمشهر از دستگاههای اجرایی این شهر خواست تا شهرداری را در بحث ارائه خدمات به شهروندان یاری کنند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ؛داوود دارابی شهردار خرمشهر امروز در کارگروه سلامت و امنیت غذایی منطقه جنوب غرب خوزستان گفت: نقش شهرداری ها در حوزه سلامت و بر اساس وظایف مربوطه شان ایجاد بسترهای حداکثری در شهر برای کمک به سلامت و بهداشت عمومی شهر است.

وی افزود: با توجه به اقیلم میهمان پذیر بودن شهرهای آبادان، خرمشهر و شادگان به ویژه افرادی که از عراق به منطقه وارد می شوند، کنترل آنان در صورت نبودن بسترهای لازم سخت خواهد شد لذا نیاز به همراهی و تعامل بیشتر دستگاه های اجرایی با شهرداری در جهت فراهم سازی شرایط و بسترهای لازم برای جلوگیری از ورود و شیوع احتمالی بیماری ها داریم.

وی گفت: به دلیل مواجه شهرداری با مشکلات عدیده، در انجام وظایفمان نیاز به کمک داریم از این رو از تمامی دستگاههای اجرایی شهرستان می خواهیم تا به شکل واقعی وارد میدان همکاری شوند.

شهردار خرمشهر از جوی های روباز، سگ های ولگرد، موش و حضور متکدیان به عنوان مشکلات گریبانگیر خرمشهر در حوزه بهداشت عمومی خواند و افزود: کنترل بهداشتی و سلامت متکدیان از سوی شبکه بهداشت و درمان امری ضروریست چه بسیار متکدیانی که وضعیت بهداشتی و محل خواب و خوراک آنان مشخص نیست و ممکن است ناخودآگاه سبب انتقال بیماری شوند.

انتهای پیام/د

تعامل بیشتر دستگاه های اجرایی با شهرداری

برچسب ها: اخبار پزشکی ، عراق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.