فدراسیون فوتبال در واکنش به انتشار خبر باز پس گیری لباس‌های ملی پوشان بانوان پس از اردو و مسابقه بیانیه‌ای صادر کرد.

فدراسیون فوتبال درباره لباس ملی پوشان بیانیه ای صادر کردبه گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان و به نقل از فدراسیون فوتبال، پیرو پخش مصاحبه با بازیکن و مربی تیم‎های ملی رده جوانان فوتبال بانوان در خصوص وضعیت تحویل لباس‌های تیم ملی توضیحات زیر ارائه می‌شود:

۱. در کلیه رده‌های تیم‌های ملی فوتبال و فوتسال بانوان (هر ۶ رده) که شامل بیش از ۱۸۰ ملی پوش و کادر فنی است؛ لباس‌های کامل تیم‌های ملی با سایز مشخص هر فرد بین آنان توزیع می‎ شود که اسناد و مدارک لازم در این باره وجود دارد.

۲. فدراسیون فوتبال البسه تیم‌های ملی هر رده را مختص بازیکنان همان رده و همان بازیکن در محل مشخص با رعایت اصول بهداشتی شستشو، اتوکشی و ضدعفونی می‌کند تا لباس مذکور در اردوی بعدی تحویل همان بازیکن شود.

۳. نگهداری البسه در مرکز ملی فوتبال مطابق استاندارد‌های بین المللی انجام گرفته است. در تیم‌های ملی سایر کشور‌ها و باشگاه‎های مطرح دنیا نگهداری لباس‎های بازیکنان مطابق رعایت اصل نظم، بهداشت و صرفه‎جویی در هزینه‎ها دقیقا مطابق این فرآیند حفظ و نگهداری می‌شود.

۴. فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران حمایت کامل را به منظور اعزام تیم‌های ملی بانوان در رده‌های نونهالان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان فوتبال و فوتسال بانوان طی سال ۱۳۹۵ به کشور‌های (ایتالیا و تاجیکستان اردیبهشت ماه)، (بنگلادش شهریورماه)، (تایلند، سوئد، ازبکستان، ویتنام آبان ماه)، (سوچی روسیه اسفندماه) و طی سال ۹۶ به کشور‌های (ویتنام، تایلند، تاجیکستان، ترکمنستان، چین در ۹ ماهه اول)، (سوچی روسیه اسفندماه) و در سال ۹۷ به تورنمنت هنک کنگ داشته و در تمامی این اعزام‌ها البسه و تجهیزات کامل تیم ملی در اختیار نفرات قرار گرفته است.

بدون تردید حضور فعال ۶ رده تیم ملی بانوان در اردو‌های انتخابی و اعزام‌های برنامه ریزی شده به منظور ارتقاء جایگاه فوتبال بانوان در سطح آسیا و جهان از نکات مهمی بوده که طی سال‌های ۹۵ و ۹۶ و در نهایت ۹۷ از سوی فدراسیون به شکل ویژه انجام شده است.

انتهای پیام/

بیانیه فدراسیون فوتبال درباره وضعیت البسه بانوان ملی پوش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار