مدیرعامل باشگاه سایپا تهران گفت: سایپا 3 فینال پیش رو دارد و برای کسب سهمیه آسیا باید در تمام بازی ها به پیروزی برسد.

رضا درویش در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان درباره اینکه با توجه به همزمانی دیدار تیم های در حال سقوط لیگ برتر فوتبال، آیا  بهتر نبود تا بازی مدعیان کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا مانند ذوب آهن، سایپا و فولاد خوزستان هم چهارشنبه هفته جاری و همزمان با بازی استقلال برگزار شود، گفت: به هر حال برای تیمی مانند سایپا که می خواهد به عنوان نایب قهرمانی و سهمیه آسیا برسد تفاوتی ندارد در چه تاریخی به مصاف حریفانش برود و باید تمام بازی هایش را به چشم یک فینال ببیند. سایپا 3 فینال پیش رو دارد و بازیکنان ما عزمشان را جزم کرده اند تا در هر 3 بازی به پیروزی برسند.

او ادامه داد: با وجود قطعی بودن سقوط مشکی پوشان به لیگ دسته اول نباید این تیم را دست بگیریم. پیروزی در این بازی اهمیت فوق العاده ای برای ما دارد و در صورت کسب 3 امتیاز این بازی با خیال راحت تری در 2 دیدار پایانی به مصاف حریفانمان می رویم.

درویش درمورد مکاتبات باشگاه سایپا با سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال برای داوری های لیگ برتر گفت: از آنجاییکه سایپا در طول فصل جاری از داوری آسیب زیادی دیده است، طبق صحبت هایی که با سعید فتاحی انجام دادم، از او درخواست کردم در بازی های پایانی ما از بهترین داوران استفاده شود تا بیش از این دچار مشکل نشویم. فتاحی در دیدار سایپا و نفت حضور داشت و از آنجاییکه خودش هم داور بوده است، اشتباهات حسن اکرمی را در این بازی تائید کرد. در آن بازی 2 پنالتی برای سایپا اعلام نشد و در حالیکه محمد نصرتی با خطای هند جلوی موقعیت مسلم تیم ما را گرفت اما داور حتی به او کارت زرد هم نداد. نکته تاسف بار تر این است که داور بازی سایپا و نفت با استفاده از کلمات رکیک به بازیکنان ما مانع دخالت آنها در امور داوری شده است که از این موضوع احساس شرمندگی می کنم. بسیار زشت است که یک قاضی از کلمات رکیک استفاده کند. شاید هم اکرمی به دلیل استرس اینچنین قضاوت کرده است.

مدیرعامل باشگاه سایپا خاطرنشان کرد: با توجه به اهمیت بازی های پایانی لیگ برتر فوتبال باید اشتباهات داوران هم کمتر شود و امیدوارم کمیته داوران و سازمان لیگ داورانی انتخاب کنند که دیگر چنین مسائلی به وجود نیاید.

درویش درباره درآمد باشگاه سایپا از تبلیغات محیطی دیدارهای هفدهمین دوره لیگ برتر اظهار داشت: امور مالی باشگاه سایپا از این موضوع اطلاع دارد اما بعید می دانم سازمان لیگ پول زیادی به باشگاه ها پرداخت کرده باشد. هرچند ما از لحاظ پرداخت حقوق بازیکنان و کادرفنی در لیگ هفدهم دغدغه خاصی نداریم اما سایپا طلبکارانی دارد که هنوز به تعهداتمان نسبت به آنها عمل نکرده ایم. طبق صحبتی که با حیدر بهاروند، رئیس سازمان لیگ داشتم او ابراز امیدواری کرد که با دریافت طلب سازمان لیگ از شرکت مجری سابق تبلیغات محیطی بخشی از تعهدات این سازمان به باشگاه ها پرداخت شود. امیدوارم در صورت تحقق این امر وضعیت مالی باشگاه ها هم بهبود یابد.

او درمورد اینکه با توجه به گران شدن دلار آیا قرارداد 2 بازیکن خارجی سایپا در فصل آینده تمدید می شود یا خیر، بیان کرد: تمدید قرارداد بازیکنان در حیطه اختیارات علی دایی است اما اگر او احتیاج به جذب بازیکنان خارجی داشته باشد، نفرات باکیفیتی که قمیت ارزان تری دارند، انتخاب می کنیم. ساموئل سارفو، مدافع غنایی سایپا تا پایان لیگ هجدهم قرارداد دارد اما به احتمال فراوان آلویس نانگ، دیگر با ما نمی ماند چراکه طبق نظر پزشکان او باید جراحی کند. انشالله قیمت دلار ثابت و معقول می شود تا باشگاه ها و اقتصاد به رونق برسند.

مدیرعامل باشگاه سایپا درمورد اینکه آیا علی دایی فهرست بازیکنان مدنظرش را برای فصل آینده در اختیار باشگاه سایپا قرار داده است یا خیر، تصریح کرد: دایی تاکنون فهرستی به ما نداده و تمام تمرکزش را روی 3 بازی آینده سایپا معطوف کرده است.

درویش درمورد بحث تمدید قرارداد مهدی ترابی و علی قلی زاده، 2 بازیکن ملی پوش سایپا گفت: مهدی ترابی سال آینده هم با ما قرارداد دارد و اگر از تیم های خارجی پیشنهاد دریافت نکند، باید فصل آینده هم در سایپا بماند اما قرارداد علی قلی زاده در پایان لیگ هفدهم تمام می شود که قطعا برای تمدید قرارداد با او مذاکره می کنیم.

انتهای پیام/

اظهارات درویش درباره وضعیت سایپا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.