درویش: اشتباهات داوری تا پایان لیگ گریبان گیر سایپا است/ فصل آینده هم در خدمت دایی هستیم

مدیرعامل باشگاه سایپا گفت: بازی پرجنب و جوشی مقابل نفت انجام دادیم، اما اشتباهات داوری تا پایان لیگ گریبان گیر سایپا است.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ رضا درویش درباره برتری سایپا مقابل نفت تهران در هفته بیست و هفتم لیگ برتر اظهار کرد: بازی پر جنب و جوشی بود. از آنجایی که نفت وضعیت خطرناکی در جدول دارد و نمی خواهد سقوط کند و تیم ما هم دنبال کسب سهمیه آسیا است، هر ۲ تیم دنبال سه امتیاز بودند.

او ادامه داد: همه دیدند داور سوت های اشتباهی زد. ۲ صحنه مشکوک درون محوطه جریمه نفت اتفاق افتاد که دست کم یکی از آنها صددرصد پنالتی بود. ابروی بازیکن سایپا شکسته اما داور حتی این صحنه را خطا نگرفته است. مدافع نفت در ضد حمله تیم ما با دست توپ‌ را کنترل کرد اما حسن‌ اکرمی به محمد نصرتی کارت زرد نشان نداد. با این وجود خدا را شاکرم که زحمات بازیکنانمان به ثمر نشست و این بازی را بردیم. به نظر می رسد تا آخرین روز لیگ مشکلات داوری گریبان گیر سایپا است.

درویش درمورد پرداخت حدود ۷۰ درصد مبلغ قرارداد بازیکنان سایپا گفت: این توفیق را داشتیم که کمترین کار را نسبت به بازیکنان و کادرفنی انجام دهیم. تاکنون ۷۰ درصد مبلغ قرارداد بازیکنان را پرداخت کرده ایم . امیدوارم بازیکنان هم با کسب سهمیه آسیا گوشه ای از زحمات مدیران کارخانه را جبران کنند. این پیروزی ها را به کارگران زحمتکش سایپا تقدیم می کنم که با تلاش خود منجر به رونق اقتصادی کشور و ادامه فعالیت های باشگاه می شوند.

مدیرعامل باشگاه سایپا درمورد اینکه آیا برای تمدید قرارداد علی دایی جلسه ای با او برگزار کرده است یا خیر، اظهار داشت: طبق تعهدی که دایی با ما دارد، سال آینده هم در خدمت او هستیم. ضمن اینکه راه ما با دایی یکی است و به هر طریقی سعی می کنیم فصل آینده هم در خدمت این مربی باشیم.

او درباره اینکه آیا تیم سایپا در فصل آینده آسیایی بسته می شود یا خیر، گفت: این امر بستگی به نتایج ما در ۳ بازی آتی و قطعی شدن کسب سهمیه آسیا دارد. در صورت تحقق این امر تیمی می بندیم که بتواند در این رقابت ها از شان فوتبال ایران دفاع کند.

درویش درمورد اینکه آیا علی دایی فهرست نفرات مدنظرش برای فصل آینده را در اختیار او قرار داده است یا خیر، گفت: دایی تاکنون فهرستی به ما نداده است اما قطعا حدود ۲ هفته پیش از پایان لیگ از دایی فهرست می گیریم.

انتهای پیام/

اظهارات رضا درویش درباره دیدار سایپا- نفت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار