سرمربی تیم فوتبال نفت تهران گفت: از لحاظ شرایط و مالکیت بازی به نسبت دیدار با استقلال از تیمم راضی هستم.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، هومن افاضلی، سرمربی تیم فوتبال نفت تهران، پس از شکست 4 بر 2 نفت تهران مقابل سایپا اظهار کرد: دوست داشتم در ورزشگاهی که از نوجوانی در آن تمرین می کردم، نتیجه بهتری بگیرم اما متأسفانه شکست خوردیم و با توجه به اینکه برای تماشاگران بازی قشنگی بود اما باید بررسی کنیم، چرا از 6 ضربه چهار گل دریافت کردیم.

او افزود: تیم سایپا از 2 هافبک سرعتی (قلی‌زاده و ترابی) برخوردار است و آرش رضاوند نیز به خوبی به این 2 بازیکن در  حمله اضافه می‌شود. از لحاظ شرایط و مالکیت بازی به نسبت دیدار با استقلال از تیمم در این مسابقه راضی‌تر هستم.

افاضلی ادامه داد: سهم بیشتری نسبت به مسابقه با استقلال در مالکیت توپ داشتیم و کیفیت بهتری نیز ارائه کردیم اما این مسابقه را واگذار کردیم و امیدوارم در بازی‌های باقی مانده امتیازات لازم را کسب کنیم و شرایط‌مان را در جدول بهبود ببخشیم.

سرمربی تیم فوتبال نفت تهران در خصوص شکست 4 بر 2 تیمش تصریح کرد: وقتی بازیکنان تیمم باخت 3 بر صفر را به 3 بر 2 تبدیل می‌کنند، اشتیاق زیادی برای به تساوی کشیدن بازی دارند و ما به آنها تذکر دادیم که احساسی بازی نکنند اما علی‌ رغم صحبت‌هایی که از بیرون زمین با آنها می‌ شد، شرایط ورزشگاه و صحبت‌هایی که بازیکنان داخل زمین با هم انجام می دادند و سرو صداهای بیرون زمین باعث می‌ شود آنها به خوبی نتوانند شرایط را درک کنند. بازیکنان ما امسال شرایط سختی داشتند و سه بار از لحاظ مالکیت تیم ما دچار تغییر شده است و در دیدارهایی که باید امتیازات لازم را کسب می‌کرده، موفق به این کار نشده است.

سرمربی نفت در پایان گفت: مطمئن باشید نفت تهران سقوط نمی‌کند و در لیگ برتر باقی می‌ماند.

انتهای پیام/

اظهارات سرمربی نفت درباره دیدار با سایپا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار