سرمربی تیم فوتبال سایپا گفت: دیدار مقابل نفت، سخت نبود و به طور کامل به بازی مسلط بودیم.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، علی دایی، سرمربی تیم فوتبال سایپا تهران پس از پیروزی 4 بر 2 تیمش مقابل نفت تهران اظهار کرد :  بازی خیلی سختی نبود و به طور کامل به بازی مسلط بودیم و موفق شدیم 2 بر صفر به رختکن برویم و در نیمه دوم هم خوب ادامه دادیم و گل سوم را به ثمر رساندیم. نفت در بازی امروز روی به بازی مستقیم و توپ‌های بلند آورده بود و توانست با این تاکتیک 2 گل نیز وارد دروازه ما کند. اگر نفت در ادامه بازی گل تساوی را می زد، هیچ وقت خودم را نمی‌بخشیدم اما خدا را شکر این اتفاق نیفتاد و توانستیم گل چهارم را بزنیم و خیال خودمان را بابت برتری راحت کنیم.

او افزود: در شروع نیمه دوم شرایط جوی و وضعیت آب و هوا به گونه‌ای شد که وزش باد کار را برای بازیکنان و تیم ما سخت کرده بود اما  خداراشکر به بازی مسلط بودیم و توانستیم به پیروزی برسیم.

دایی ادامه داد: هیچ وقت دنبال وقت‌کشی نبودم و از بازیکنان تیمم در بیشتر دقایق بازی انتظار فوتبال دارم، داور مسابقه امروز سنگ تمام گذاشت و با سوت‌های خود تمرکز بازیکنان ما را برهم زد، اکرمی 2 پنالتی مسلم ما را هم ندید و اصلا قضاوت خوبی نداشت.

سرمربی تیم سایپا در مورد حمایت از تیم ملی اظهار کرد: باید تیم ملی با حمایت خوبی روانه جام جهانی شود و مربیان داخلی نیز باید با سرمربی تیم ملی همکاری خوبی داشته باشند تا به امید خدا تیم ملی در جام جهانی 2018 روسیه عملکرد خوبی داشته باشد.

انتهای پیام/

اظهارات دایی پس از دیدار با نفت تهران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار