هافبک تیم فوتبال سایپا تهران گفت: سایپا نه تنها توانایی رسیدن به سهمیه آسیا، بلکه توانایی کسب نایب قهرمانی لیگ برتر را هم دارد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مهدی ترابی، کاپیتان سایپا پس از پیروزی 4 بر 2 تیمش مقابل نفت تهران اظهار کرد: شرایط مسابقه به گونه ای رقم خورد که عصبانی شدم اما از داور مسابقه عذرخواهی کردم و امیدوارم دیگر این شرایط رخ ندهد. در 2 صحنه داور می توانست برای تیم ما پنالتی بگیرد که این کار را انجام نداد. صد در صد در آن صحنه ها پنالتی رخ داد و همین موضوع سبب شد تا بازی از دست داور خارج شود اما خوشبختانه موفق شدیم به پیروزی برسیم، چون نیاز مبرمی به آن داشتیم.

او افزود: در دقیقه 34 داور بیان کرد که با سوت او بازی را آغاز کنیم اما متوجه نشدیم و سبب شد تا رضاوند کارت زرد بگیرد و 3 اخطاره شود. شرایط جدول برای سایپا بسیار خوب است و به تیم های دیگر کاری نداریم. باید در 3 دیدار آینده هم موفق باشیم و به تیم های دیگر هم کاری نداریم، بلکه با کسب پیروزی در مسابقات آینده، سهمیه لیگ قهرمانان نه، بلکه می توانیم نایب قهرمان مسابقات شویم.

ترابی ادامه داد: باید با تمرکز در مسابقات آینده حضور داشته باشیم و بتوانیم امتیازات لازم را کسب کنیم. در برخی از صحنه ها خیلی بد و بدون تمرکز به توپ ضربه می زنیم اما باید دقت کنیم تا در 3 هفته آینده این مشکل را حل کنیم و بتوانیم گل های بیشتری به ثمر برسانیم.

هافبک تیم سایپا در پایان گفت: تا آخر فصل 3 بازی باقیمانده است و پس از آن درباره فصل آینده فوتبالی ام صحبت می کنم.

انتهای پیام/

اظهارات هافبک سایپا درباره پیروزی این تیم مقابل نفت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.