سرمربی تیم سپاهان گفت: نبود ثبات مدیریت در سه سال اخیر به سپاهان ضربه است و افت تیم را در پی داشته است.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان منصور ابراهیم زاده سرمربی تیم سپاهان در گفت و گو با رادیو درباره وضعیت سپاهان گفت: از ابتدای فصل تغییرات زیادی در باشگاه به وجود آمد که باعث شد کارایی تیم کم شود. هر چه به جلو می رفتیم ناهمگونی بیشتر می شد البته بدشانس هم بودیم. در تلاش هستیم بازیکنان را آماده کنیم و با روند خوبی مسابقات را به پایان برسانیم و از سال بعد به جایگاه اصلی و همیشگی خودمان فکر کنیم.

او ادامه داد: باور ما این است که ثبات در مربیگری و مدیریت می تواند منجر به موفقیت شود اما در سه سال اخیر عدم ثبات در سپاهان باعث وجود چنین شرایطی شده است و افت تیم را در پی داشته است. برای موفقیت باید یک استراتژی بلند مدت را سرلوحه کار خود قرار داد.

ابراهیم زاده درباره بازی های باقی مانده سپاهان در لیگ برتر اضافه کرد: بازی های پیش رو ما بسیار سخت است. استقلال و استقلال خوزستان برای ماندن در بالای جدول تلاش می کنند. صنعت نفت نیز تیم خوبی است که بدون استرس بازی می کند.

سرمربی سپاهان درباره این که آیا سال آینده هم در سپاهان می ماند یا خیر بیان کرد: تمام تلاش خود را برای این که امسال را خوب تمام کنیم انجام می دهیم. برای سال آینده هم فرصت هست می نشینیم و با هم صحبت می کنیم.

او درباره جذب بازیکنان جدید برای سپاهان خاطر نشان کرد: بر اساس قانون 6 ماه مانده به پایان قرارداد بازیکن، باشگاه می تواند با بازیکنان دیگر وارد مذاکره شود اما با توجه به شرایط سپاهان بهتر است فقط به امسال فکر کنیم.
انتهای پیام/

 

اظهارات ابراهیم زاده درباره وضعیت سپاهان 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.