فرمانده انتظامی شهرستان بینالود گفت: روز گذشته یکی از شهروندان طی تماس تلفنی با پلیس ۱۱۰ اعلام کرد که در حال استراحت داخل ویلایش متوجه حضور فرد سارقی در حین جمع آوری وسایل داخل محوطه شده است.

دستگیری سارق حرفه ای با همکاری مالک باغ ویلابه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، حسین دهقانپور افزود: با دریافت این خبر بلافاصله ماموران پاسگاه انتظامی حصار گلستان در محل این باغ ویلا که در یکی از نقاط حاشیه‌ای شهر طرقبه بود حاضر شدند و مشاهده کردند یک دستگاه وانت پیکان در بیرون باغ ویلا متوقف و فرد دیگری در حال انتقال آهن آلات از داخل باغ ویلا به داخل خودرو است.

وی گفت: ماموران این فرماندهی طی یک اقدام حساب شده و غافلگیرانه ضمن توقیف خودرو و دستگیری سرنشین، موفق شدند همدست وی را نیز در داخل باغ ویلا دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان بینالود ادامه داد: پس از انتقال این دو سارق حرفه‌ای ۲۷ و ۵۷ ساله، ماموران دایره تجسس بازجویی‌های علمی و پلیسی خود را از آنان آغاز کردند.

وی افزود: یکی از این سارقان حرفه‌ای ضمن اعتراف به سرقت از این باغ ویلا، به ۴ فقره سرقت دیگر از باغ ویلا‌های سطح شهرستان اعتراف کردند.

سرهنگ دهقانپور خاطر نشان کرد : استفاده از دیوار‌های دارای حفاظ‌های فلزی با ارتفاع مناسب و  بهره گیری از قفل‌های استاندارد و نصب دوربین‌های مداربسته از جمله مواردی است که می‌تواند در پیشگیری از وقوع سرقت باغ ویلا‌ها مناسب باشد.

گفتنی است، ضمن عودت اموال مسروقه به مالباخته، متهمان جهت سیر مراحل قانونی به دادسرا اعزام شدند.
 
انتهای پیام//ج.ر
 

دستگیری سارق حرفه ای با همکاری مالک باغ ویلا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.