سرپرست فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس برنامه‌های هفته هنر انقلاب در شیراز را اعلام کرد.

غلامرضا یوسفی نژاد سرپرست فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ گفت: یازدهمین همایش بین المللی پژوهش‌های قرآنی با محوریت استکبارستیزی با سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین رضوی اردکانی فردا ساعت ٩ و ٣٠ دقیقه در دانشکده علوم قرآنی شیراز برگزار می‌شود.

وی افزود: از ساعت ٨ و ٣٠ دقیقه صبح فردا هم مراسم آغاز رسمی هفته هنر انقلاب اسلامی و ادای احترام به شهدا با حضور هنرمندان و اعضای ستاد برگزاری هفته هنر انقلاب اسلامی در این اداره کل برپا خواهد شد.

یوسفی نژاد ادامه داد: تقدیر از هنرمندان و تجلیل از آنان در کنار برنامه‌های متنوع فرهنگی در تماشاخانه ها، نگارخانه ها، سالن‌های سینما و موسسه‌های فرهنگی و هنری زیرمجموعه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس برگزار می‌شود.

مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان فارس هم گفت: معرفی شخصیت هنرمندان انقلاب، معرفی شهدای شهرستان ها، معرفی کتاب‌هایی با مضمون هنر انقلاب اسلامی، قصه گویی مربیان و پدر بزرگ‌ها و مادربزرگ‌ها بخشی از برنامه‌های این کانون است.

زهرا افتخاری افزود: معرفی اعضای برتر کتابخوان، تجلیل از اعضای برگزیده مسابقات، اکران فیلم، برگزاری ایستگاه نقاشی و خاطره گویی با حضور اعضای کانون و دانش آموزان بخش دیگری از برنامه‌های هفته هنر انقلاب در کانون است.

وی بیان کرد: مربیان در مراکز فرهنگی هنری خود را برای جشن‌های پایانی این طرح که با حضور دانش آموزان در مراکز فرهنگی هنری سراسر استان برگزار می‌شود آماده می‌کنند.

٢٠ فروردین به مناسبت شهادت سید اهل قلم، مرتضی آوینی آغاز هفته هنر انقلاب اسلامی نامگذاری شده است.
انتهای پبام/ر

برگزاری همایش بین المللی پژوهش‌های قرآنی در شیراز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار