چشم‌های مامان کتی در فسا رونمایی شد.

 رحمانی رئیس اداره فرهنگ وارشاداسلامی شهرستان فسا در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ گفت: کتاب «چشم‌های مامان کتی» نخستین اثر زهرا برزویی است که با حضور جمعی از مسئولان و هنرمندان در موزه فرهنگ فسا رونمایی شد.

وی افزود: کتاب «چشم‌های مامان کتی» توانسته است در بخش داستان کوتاه رتبه اول کشوری هشتمین جشنواره فرهنگی وزارت بهداشت را کسب کند.

زهرا برزویی نویسنده کتاب «چشم‌های مامان کتی» نیز در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ اظهار کرد: این کتاب در قالب سه داستان با موضوعات اجتماعی است.

زهرا برزویی تاکنون توانسته چند مقاله تخصصی درحوزه ناباروری مردان ارائه و در بیش از ۵۰ کنگره ناباروری داخلی و خارجی شرکت کند و رتبه ممتاز کشوری در داستان کوتاه در زمینه ناباروری در کنگره ناباروری رویش برای اثر «همیشه بخند» را کسب کند.

وی همچنین کاندید ۱۰ داستان برتر جشنواره سیمرغ در حوزه بین المللی دانشجویان در جشنواره نهم وزارت بهداشت برای اثر «انتقام کبود» و کاندید ۱۰ داستان برتر جشنواره سیمرغ درحوزه سلامت در جشنواره نهم وزارت بهداشت برای اثر «ترلان» را نیز در کارنامه ادبی خود دارد.

انتهای پیام/ن

رونمایی از کتاب در فسا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار