همزمان با اجرای برنامه سلامت نوروزی ۴۶ هزار و ۳۲۱ بازدید از اماکن عمومی و مراکز تهیه وتوزیع مواد غذایی در مناطق تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد انجام شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، علی اصغر حسنی مدیر سلامت محیط و کار معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: با اجرای برنامه سلامت نوروزی در مناطق تحت پوشش دانشگاه که توسط ۱۵۷تیم بازرسی بهداشت محیط انجام شد، یک هزار و ۶۴۴متخلف در این زمینه شناسایی و به دادگاه معرفی شدند.

وی تعداد اماکن و مراکز تعطیل شده در این ایام را ۱۳۱ مورد عنوان کرد و افزود: با توجه به تجهیز بازرسان بهداشت محیط به دستگاه های سنجش در محل، تعداد ۱۱ هزار و ۴۵۱ مورد سنجش با تجهیزات پرتابل در این مدت انجام شد.

مدیر سلامت محیط و کار معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: انجام ۳۵۲ مورد نمونه برداری از مواد غذایی سنتی و صنعتی، انجام یک هزار و ۵۸۸ مورد آزمایشات میکروبی آب آشامیدنی و استخرها و معدوم کردن ۱۰۳ هزار و ۵۱۵ کیلو گرم مواد غذایی غیر قابل مصرف از دیگر اقدامات بازرسان بهداشت محیط در اجرای برنامه سلامت نوروزی می باشد.

حسنی خاطر نشان کرد: همزمان با اجرای این برنامه هزار و 598 مورد شکایات مردمی در سامانه ۱۹۰ ثبت و توسط معاونت بهداشت دانشگاه رسیدگی شده است.

انتهای پیام// م.م

اجرای برنامه سلامت نوروزی در مناطق تحت پوشش علوم پزشکی مشهد

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.