نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: باید در مقابل این دسیسه‌های دشمنان آماده باشیم

باید در مقابل این دسیسه‌های دشمنان آماده باشیمبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر،  آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری پیش از ظهر یکشنبه در دیدار جمعی از فعالین و جوانان مساجد بوشهر اظهار داشت: استکبار جهانی از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی دسیسه‌های بسیاری را در مقابله با این نظام داشته است.

وی با اشاره به اینکه جهان استکبار از همه ابزار و ظرفیت‌های خود برای مقابله با نظام اسلامی استفاده می‌کند، تصریح کرد: جبهه استکبار به دنبال مصادره قدرت و چپاول ثروت تمامی ملت‌ها است.

امام جمعه بوشهر تصریح کرد: جبهه استکبار هر چیزی را در مقابل خود ببینند، تصمیم به براندازی آن می‌گیرند و باید در مقابل این دسیسه‌های دشمنان آماده باشیم.

وی کرامت انسانی و بیداری را از مبانی اسلامی دانست و اضافه کرد: مبانی فکری جهان استکبار با موضوع کرامت انسانی در تضاد است و علت هجمه جهان استکبار بر علیه اسلام هم همین است.

آیت‌الله صفایی بوشهری با تاکید بر ضرورت فعالیت و ایجاد دفاع مقدس فرهنگی برای مقابله با هجمه‌های استکبار بر علیه اسلام، افزود: مسجد یکی از مهمترین پایگاه‌ها برای مبارزه علیه جهان استکبار است.

وی با بیان اینکه مسجد کانون آموزش معرفت دینی، بصیرت و محل عبادت و خدمت به مردم است، ادامه داد: مسجد فضای آسمانی است که خداوند در زمین قرار داده تا انسان‌های زمینی، آسمانی شوند.

نماینده، ولی فقیه در استان بوشهر خواستار مسئولیت‌دادن به جوانان در مساجد شد و گفت: در کنار آموزش معرفت دینی، توسعه علم و دانش و ورزش و خدمات نیز باید در مساجد مورد توجه قرار گیرد.

انتهای پیام/م

دفاع مقدس فرهنگی برای مقابله با هجمه‌های استکبار ضروری است

برچسب ها: آمریکا ، دفاع مقدس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.