نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: دشمنان برنامه‌های مختلفی را علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی اجرا کرده‌اند که بصیرت و ولایت‌مداری مردم آن را خنثی می‌کند.

بصیرت و ولایت‌مداری مردم ایران فتنه‌های مختلف دشمن را خنثی می‌کندبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر،  آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری ظهر چهارشنبه در مراسم راهپیمایی میثاق با ولایت اظهار داشت: مردم ایران اسلامی همواره به این نظام و انقلاب پایبند بوده و پشتیبان ولی فقیه هستند.

وی اضافه کرد: امروز نیز در نقاط مختلف کشور شاهد خلق حماسه دیگری بودیم و مردم استان بوشهر نیز همپای مردم دیگر نقاط کشور حضور حماسی در راهپیمایی میثاق با ولایت داشته‌اند.

امام جمعه بوشهر با اشاره به اینکه این حضور بیانگر حمایت مردم از نظام و انقلاب است، تصریح کرد: مردم نشان دادند که در صورت لزوم همیشه در صحنه حضور دارند و حماسه‌های جدیدی خلق می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی ایران تحول و حرکت تاریخی را در جهان ایجاد کرده است و دشمنان همواره در پی تخریب این نظام و در تلاش برای سقوط و نابودی آن هستند.

آیت‌الله صفایی بوشهری با اشاره به اینکه دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی از راه‌های مختلفی برای ضربه‌زدن به این نظام و انقلاب استفاده می‌کنند، اضافه کرد: دشمنان داخلی و خارجی با برنامه‌های مختلف به دنبال ایجاد فتنه‌های جدید هستند.

وی با بیان اینکه بصیرت و هوشیاری مردم نقشه‌های دشمنان را خنثی می‌کند، ادامه داد: آشوب و تخریب در ایران اسلامی با ترفندهای دشمنان انجام می‌شود و توطئه‌های مختلفی را برای دستیابی به اهداف خود طراحی و اجرا می‌کنند.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر تاکید کرد: مردم ایران اسلامی باید دشمن را به خوبی بشناسند و مراقب دسیسه‌ها و ترفندهای آنها باشند.

انتهای پیام/پ

بصیرت و ولایت‌مداری مردم ایران فتنه‌های مختلف دشمن را خنثی می‌کند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.