عضو شورای شهر تهران گفت: نجفی به دور از بزرگنمایی‌ در حوزه مدیریت افکار عمومی، واقع‌گرا بود.

نجفی‌ به دور از بزرگنمایی‌ همواره‌ واقع‌گرا بودبه گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ احمد مسجدجامعی‌ عضو شورای شهر تهران در پنجاه و چهارمین جلسه شورای شهر تهران که امروز(یکشنبه) برگزار شد، در مخالفت با استعفای شهردار تهران اظهار کرد: تواضعی‌ در کار نجفی بود که فضا را اخلاقی می‌کرد، زیرا او به دور از بزرگنمایی همواره واقع‌گرا بود و در حوزه مدیریت افکار عمومی هم همین رفتار را پیشه خود کرده بود.

وی با اشاره به جشنواره نوروزگاهی‌ شهرداری که برای اولین بار در سطح شهر تهران برگزار شد، تصریح کرد: در سالی که گذشت به مراسم شب یلدا هم توجه ویژه‌ای شد.

مسجدجامعی‌ با اشاره به دلیل استعفای‌ نجفی که از سوی او بیماری عنوان شده است، افزود: او می‌گوید 40 سال هر آنچه که در توان داشتم به اجرا گذاشتم و اکنون بیماری من مانع عملکرد مفید می‌شود که این نوع رفتار نجفی هم از موضع تواضع او بود.

عضو شورای شهر تهران با بیان اینکه سیاست او در پاک‌دستی پذیرفته شده است،تصریح کرد: در مجموعه‌های بزرگ افرادی هستند که منافعی دارند و چپ و راست هم برای آن‌ها فرقی ندارد و باید منافعشان حفظ شود و چون نجفی می‌خواهد منافع آن‌ها را قطع کند، به او فشار می‌آورند.

وی در پایان گفت: از شهردار تهران می‌خواهیم که بماند و به کار خود ادامه دهد.

انتهای پیام/

صحبت‌های مسجدجامعی در پنجاه و چهارمین جلسه شورا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار