عضو شورای شهر تهران خطاب به نجفی گفت: بیماری خود را درمان کنید و اگر بعد از درمان توانایی اداره شهر نداشتید فکری دیگر می‌کنیم.

استعفا قبل از درمان توجیهی‌ نداردبه گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ ناهید خداکرمی عضو شورای شهر تهران در پنجاه و چهارمین جلسه شورای شهر تهران که امروز(یکشنبه) برگزار شد، در مخالفت با استعفای شهردار تهران اظهار کرد: بیماری او برای این استعفا توجیه‌پذیر نیست زیرا خیلی‌ها این بیماری را درمان می‌کنند و به کار خود ادامه می‌دهند.

عضو شورای شهر تهران با بیان اینکه این بیماری تنها یک ماه وقت شهردار را می‌گیرد و بعد می‌تواند به کار ادامه دهد،تصریح کرد: در طول درمان این بیماری خللی در مدیریت شهری ایجاد نمی‌شود، چنانچه برخی کشور را رها کردند و هیچ اتفاقی رخ نداد.

وی تصریح کرد: در شهرداری هم امیدواریم این بیماری خللی ایجاد نکند و شهردار بتواند به راحتی درمان کند و به کار خود بازگردد.

خداکرمی در پایان خطاب به نجفی گفت: آقای نجفی شما بیماری خود را درمان کنید و اگر بعد از درمان توانایی اداره شهر را نداشتید، فکر دیگری می‌کنیم و استعفا قبل از درمان توجیهی‌ ندارد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار