عضو شورای شهر تهران با بیان اینکه تعهد اصلی ما به شهر و مردم است، گفت: امروز نجفی به این نتیجه رسیده که نمی‌تواند ادامه دهد و ما باید به خاطر تعهد خود به مردم این موضوع را بپذیریم‌.

حق‌شناس: یک ساعت ابهام هم در استعفای نجفی زیاد استبه گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ محمدجواد حق‌شناس عضو شورای شهر تهران در پنجاه و چهارمین جلسه شورای شهر تهران که امروز(یکشنبه) برگزار شد، با اعلام رأی موافق نسبت به استعفای شهردار تهران اظهار کرد: سخت است که من به عنوان تنها موافق حرف بزنم.

عضو شورای شهر تهران تصریح کرد: مردم نجفی را به پاک‌دستی، هوشمندی و مدیریتی مجرب در 40 سال گذشته می‌شناسند و تاریخ جمهوری اسلامی نام او را بر تارک‌ مدیران پاک‌دست ثبت می‌کند. روندی که از 29 اردیبهشت‌ سال گذشته شکل گرفت و 21 نفر به شورای شهر راه یافتند، نشان از یک تحولی بود که همگان را متعجب کرد، زیرا نفر اول لیست رقیب‌ ما با تمام سابقه و ریاست 12 ساله خود در شورا 500 هزار رأی از نفر آخر ما کمتر داشت.

حق‌شناس با بیان اینکه شورا 3 ماه فرصت داشت تا در مورد مهمترین تصمیم خود یعنی انتخاب شهردار به نتیجه برسد، گفت: سرانجام به این نتیجه رسیدیم که نجفی را دعوت به همکاری کنیم و او با 21 رأی در این جایگاه قرار گرفت.

وی با اشاره به عملکرد 7 ماهه نجفی افزود: عملکرد او نشان داد شورا درست تصمیم گرفت و ما در حالی که شهرداری را در یک فضایی تحویل گرفتیم که نزدیک به 60 هزار میلیارد تومان بدهی داشت، اما او عملکرد مفیدی داشت و توانست 6 هزار میلیارد از بدهی‌های گذشته را در این مدت پرداخت کند.

حق‌شناس با تأکید بر اینکه از تصمیم نجفی مبنی بر استعفا دلخور‌ هستیم، گفت: تعهد اصلی ما به شهر و مردم است و ما نباید وضعیت را در بلاتکلیفی‌ رها کنیم.

عضو شورای شهر تهران با بیان اینکه امروز نجفی به این نتیجه رسیده که نمی‌تواند بماند، تأکید کرد: این استعفا هر دلیلی که دارد، اما او به این نقطه‌ رسیده که نمی‌تواند ادامه دهد و ما باید به خاطر تعهدی که به مردم داریم بپذیریم‌، زیرا یک ساعت ابهام هم در این مسئله زیاد است.

انتهای پیام/

صحبت‌های حق شناس در پنجاه و چهارمین جلسه شورا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار