معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری گفت:با همکاری اتاق بازرگانی و دستگاه های متولی، 15هیئت تجاری در استان با هدف فراهم کردن زمینه مراوده با کشورهای همسایه، تعریف و نهایی می شود.

به گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان   ازبجنورد؛ پور عیسی معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری در نشست کارگروه تخصصی امور اقتصادی استان که در شهرستان فاروج برگزار شد گفت: با همکاری اتاق بازرگانی و دستگاه های متولی، 15هیئت تجاری در استان با هدف فراهم کردن زمینه مراوده با کشورهای همسایه، تعریف و در نخستین نشست شورای گفت و گو نهایی می شود.
وی افزود: ایجاد شهرک های گلخانه ای با اولویت فارغ التحصیلان بخش کشاورزی از سیاست های استان در سال 97 است و از تجارب استان های موفق برای بهره وری منابع آبی و خاکی بهره مند خواهیم شد.
در نشست کارگروه تخصصی امور اقتصادی استان ایجاد نمایندگی گمرک شرق استان با رویکرد تخصصی گمرک زعفران در فاروج وایجاد تنها واحدمرغداری تولید جوجه یک روزه ، توسعه زیرساخت های گردشگری درمناطق روستایی (روستاهای سه گنبد وسیاهدشت) وایجاد نخستین ناحیه صنعتی خصوصی استان در روستای خرق تصویب شد. ایجاد پژوهشکده و بازارچه تخصصی زعفران در فاروج هم از پیشنهادهای این نشست بود.
همچنین با حضور مجید پورعیسی اولین مرکز مکانیزه معاینه فنی خودرو در شهرستان فاروج افتتاح شد.
انتهای پیام/


افتتاح اولین مرکز مکانیزه معاینه فنی خودرو در شهرستان فاروج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.