سرمربي تيم فوتبال ذوب آهن گفت:خوشحالم که بازیکنان توانستند مقابل سپیدرود رشت به پیروزی برسند و امیدوارم بعد از شرایط سخت بازی گذشته، وضعیت این تیم بهبود پیدا کند.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،امیر قلعه‌نویی پس از پیروزی تیمش مقابل سپیدرود رشت در جمع خبرنگاران رسانه‌های گروهی اظهار داشت: شرایط امروز تیم ما خیلی سخت بود و خوشحالم که بازیکنان توانستند در این مسابقه به پیروزی برسند و بعد از شرایط سخت بازی گذشته، وضعیت تیم بهبود پیدا کند.

وی با بیان اینکه امیدوار هستیم که سه بازی باقیمانده و لیگ قهرمانان آسیا را به بهترین شکل انجام دهیم، ادامه داد: بازی امروز بازی خوبی بود و من به کریمی تبریک می‌گویم و مطمئنم که او در ادامه یکی از مربیان خوب و آینده‌دار فوتبال ایران خواهد شد.

سرمربی تیم ذوب‌آهن پیرامون عملکرد تیم سپیدرود در این مسابقه افزود: این تیم فوتبال خوبی بازی کرد و امیدوارم که این تیم به خاطر علی کریمی هم شده در لیگ برتر بماند.

وی با اشاره به نگرش بازیکنان تیمش در این مسابقه گفت: باید بگویم اگرچه امروز فوتبال خوبی بازی کردیم اما از نگرش بازیکنان ناراحت هستم زیرا وقتی یک گل می‌زنند، انگار تیم پنچر می‌شود، در حالی که باید وضعیت تیم را بهبود بخشند.

قلعه‌نویی با بیان اینکه این مشکل را باید برای فصل آینده حل کنیم و مربی که می‌آید این نگرش را عوض کند، تصریح کرد: بازیکنان باید همواره در مسابقات آینده بهتر عمل کنند؛ بچه‌ها باید بروند و مشکلات را حل کنند و با تمام وجود مسائل را حل کنند زیرا این تیم حیف است؛ امیدوارم هم در آسیا و هم در دیگر بازی‌ها بتوانیم شرایط را بهتر کنیم و وضعیت تیم ما بهبود پیدا کند.

وی درباره داوری این مسابقه گفت: داوری خیلی خوب بود و اگرچه بازیکنان تیم حریف نسبت به این موضوع اعتراض داشتند، به نظرم یک پنالتی و اخراج را برای ما نگرفتند زیرا روی عباسی یک خطا شد.

سرمربی ذوب‌آهن در پاسخ به سئوالی درباره آینده او با تیم ذوب‌آهن خاطرنشان کرد: باید از آقای آذری و دوستان هم تشکر کنم زیرا تا جایی که توان داشتم تلاش کردم که در حد خودم فنداسیون خوبی در تیم درست کنیم و به نظرم در این تیم تأثیرگذار بودم؛ من خیلی در این تیم اذیت شدم البته بعید می‌دانم که مدیران تیم برای فصل آینده مرا بخواهند و باید ببینیم شرایط در ادامه چه می‌شود.

وی در پاسخ به سئوالی پیرامون پیشنهاد باشگاه سپاهان به او و مذاکراتی که در این زمینه صورت گرفته، ادامه داد: وجداناً اصلا همچین چیزی نبوده و عادت ندارم جایی که مسئولیتی ندارم درباره آن صحبت کنم. نه هیچ باشگاهی با من صحبت کرده و نه من با هیچ باشگاهی صحبت کرده‌ام. اما امیدوارم که این چند هفته هم به خیر بگذرد که ببینیم چه می‌شود. من دوران خوبی در این شهر داشتم و بدون شک این فصل هم به دو سال دوره خوبم در اصفهان اضافه می‌شود؛ البته تنها تغییر اصفهان در دوره گذشته حضور من و این دوره، زاینده‌رود است که آن زمان جاری بوده و امروز خشک است.

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.