سرمربی تیم فوتبال الدحیل گفت:هدف ما در این رقابت‌ها قهرمانی آسیاست و تفاوتی ندارد که با کدام‌ تیم‌ها رو به رو شویم.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،جمال بلماضی شامگاه چهارشنبه پس از غلبه تیمش بر ذوب‌آهن، در نشست خبری درباره این دیدار اظهار داشت: بازی خوب و ذوب‌آهن تیم خیلی خوبی بود و من برای این پیروزی به بازیکنانم تبریک می‌گویم.

وی درباره احتمال رویارویی تیمش در برابر الریان قطر افزود: هدف ما در این رقابت‌ها قهرمانی آسیاست و تفاوتی ندارد که با کدام‌ تیم‌ها رو به رو شویم.

سرمربی الدحیل درباره نتایج این تیم در مرحله گروهی گفت: قطعا پیش‌بینی کسب همه امتیازات، کار دشواری نیست ولی ما با هدف صعود به مرحله بعد کار را شروع کردیم و امروز که به این هدف دست یافتیم بسیار خوشحالیم.

وی درباره حریف بعدی این تیم در مرحله حذفی ادامه داد: بازی استقلال در برابر الریان را که بازی خوبی بود تماشا کردم. استقلال تیم خوب و با تجربه‌ای است ولی فعلا ترجیح می‌دهیم به بازی‌های مرحله بعد فکر نکنیم و تمرکزمان بر روی بازی پیش رو باشد.

بلماضی در ارتباط با برتری ذوب‌آهن در این دیدار اضافه کرد: ذوب‌آهن دقایقی کنترل بازی را در اختیار داشت اما من با اینکه بگوییم همه شانس‌های گل‌زنی برای این تیم بود مخالفم؛ تیم ما نیز موقعیت‌های خوبی داشت که با استفاده از آن‌ها به پیروزی رسیدیم.

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.