مربی تیم فوتبال سپیدرود رشت گفت:چیزی که به دنبال آن هستیم، گرفتن امتیاز است و امیدواریم این اتفاق بیفتد و با امتیاز به رشت بازگردیم.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،علیرضا امامی‌فر در نشست خبری پیش از دیدار با تیم ذوب‌آهن اصفهان اظهار کرد: آگاه هستیم با باشگاهی بازی داریم که هدف‌گذاری ابتدای فصلش نتیجه‌گیری در سه جام است و تنها جام حذفی را از دست داده‌اند.

وی افزود: از جذب بازیکنان در نیم‌فصل مشخص است که به دنبال چه چیزی هستند و تیم قدرتمندی هستند و تیم ما هم نخستین سالی است که در لیگ برتر حضور یافته است و به دنبال حفظ سهیمه‌اش در لیگ است.

مربی تیم فوتبال سپیدرود رشت تصریح کرد: مشکل ما در رشت نداشتن زمین چمن استاندارد است که هم در شیوه بازی و هم در بدن بچه‌ها اثرگذار است؛ فردا یک بازی هوشمندانه باید انجام دهیم و باید جسور باشیم.

وی بیان کرد: چیزی که به دنبال آن هستیم، گرفتن امتیاز است و امیدواریم این اتفاق بیفتد و بازیکنان باید بدانند برای تیمی که بازی می‌کنند و مردم رشت احترام قائل شوند و انشالله بتوانیم با امتیاز به رشت بازگردیم و از دو بازی خودمان در خانه امتیاز بگیریم.

امامی‌فر عنوان کرد: محرومیت علی کریمی به پایان رسیده است و از تفکرات او استفاده خواهیم کرد؛ محمدرضا مهدوی و مهدی قربان‌زاده بازیکنان محروم و مصدوم ما در دیدار فردا هستند.

وی خاطر نشان کرد: بازی‌های گذشته ما سخت بود ولی توانستیم مقابل سپاهان و پارس و ... نتیجه گرفتیم؛ باتوجه به تعطیلی که بود یک ماه روی چمن مصنوعی تمرین کردیم و همان‌طور که تیم‌های دیگر در رشت به مشکل می‌خورند، ما هم دچار مشکل می‌شویم.

مربی تیم فوتبال سپیدرود رشت تصریح کرد: همه بازی‌ها دشوار است و ذوب‌آهن به دنبال حفظ جایگاه و فولاد به دنبال گرفتن سهمیه است و تراکتور هم شرایط خاص خود را دارد و بازی با پرسپولیس هم بازی دشواری است.

وی ادامه داد: بازی‌های ذوب‌آهن در مسابقات مختلف متفاوت است؛ به لحاظ بازیکن دست مربی ذوب‌آهن باز است ولی ما باتوجه به شرایط خودمان و باتوجه به بازیکنانی که در اختیار داریم بتوانیم نهایت استفاده از پتانسیل موجود را بهره ببریم.

امامی‌فر در پاسخ به اینکه ذوب‌آهن از دیدار آسیایی به این دیدار پا می‌گذارد، عنوان کرد: بیشتر به خودمان نگاه می‌کنیم تا بهترین عملکرد را داشته باشیم و جای اشتباه نداریم؛ بازیکنان این تیم مشخص هستند و تبریزی، حسین و کی‌روش بازیکنان این تیم عملکردشان مشخص است.

وی افزود: شناخت کلی از حریف وجود دارد ولی اینکه بازیکنان بتوانند در زمین مسابقه شرایط خوب را داشته باشند و بتوانند بهترین عملکرد خودشان را ارائه کنند نکته مهم است.

مربی تیم فوتبال سپیدرود رشت در مورد دریافت‌های بازیکنان گفت: در مورد شرایط مالی معمولا زیاد صحبت نمی‌کنم چون اطلاعات دقیقی ندارم و بین 35 تا 40 درصد از قراردادها پرداخت شده است.

وی خاطرنشان کرد: باخت مقابل الدحیل تاثیر در عملکرد این تیم ندارد و قلعه‌نویی می‌دانند که چطور از بازیکنانش بصورت چرخشی استفاده کند تا بهترین نتیجه را کسب کند؛ این مساله برای ما هم هست که باید به صورت فشرده مسابقه دهیم و شرایط مالی ما ایجاب کرد تا با اتوبوس به اصفهان بیاییم ولی با همه این مشکلات تلاش می‌کنیم که این مسائل را پشت سر بگذاریم.

امای‌فر در پایان اظهار کرد: این مسائل برای ذوب‌آهن مشکل نیست چون بازیکنان خوبی دارد.

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.