خیریه بهداشتی درمانی حضرت ابوالفضل (ع) به مدد جویان تحت حمایت کمیته امداد اصفهان که متقاضی پیوند کلیه باشند حداقل ۳ میلیون تومان پرداخت می‌کند.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان درارائه گزارشی از نتایج تفاهم‌نامه همکاری با خیریه بهداشت و درمان حضرت ابوالفضل (ع) ، بابیان اینکه هزینه‌های درمانی در بیماری‌های کلیوی و قلبی کمرشکن و بسیار بالاست گفت: در اواخر سال ۹۶ تفاهم‌نامه‌ای بین این نهاد و خیریه بهداشتی درمانی حضرت ابوالفضل (ع) به‌منظور استفاده بهینه و مؤثر از منابع و هم‌افزایی امکانات طرفین در راستای ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به بیماران کلیوی و قلبی نیازمند استان اصفهان، بسته شد.

حمیدرضا شیران بابیان اینکه کمیته امداد در صورت نیاز بیماران تحت حمایت خود به پیوند کلیه، قلب، کبد و سایر اندام‌های حیاتی ۱۵ میلیون تومان به این منظور پرداخت می‌کند، گفت: با‌وجود این هزینه پیوند عضو برای بیماران نیازمند بسیار بیشتر از مبالغی است که کمیته امداد می‌تواند به نیازمندان تحت حمایت خود بپردازد و برای کاستن از درد و رنج بیماران نیازمند تحت حمایت و کامل شدن مراحل درمان آن‌ها به همکاری و هم‌افزایی همه فعالان و خیران حوزه سلامت و نیکوکاران اصفهانی نیازمندیم.

وی افزود: در همین راستا و به دنبال تفاهم‌نامه مذکور، خیریه حضرت ابوالفضل (ع) متعهد شده است که به بیمارانی که از طرف کمیته امداد معرفی می‌شوند حداقل سه میلیون تومان کمک‌هزینه پیوند کلیه پرداخت نماید.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان پرداخت فرانشیز بستری در بیمارستان تخصصی قلب شهید چمران به میزان ۲ میلیون ریال و همچنین تأمین نیمی از هزینه‌های ایاب و ذهاب سالانه ۳۵ نفر از مددجویان دیالیزی را از دیگر خدماتی اعلام کرد که این خیریه به‌موجب این تفاهم‌نامه به جامعه تحت حمایت کمیته امداد اصفهان ارائه می‌کند.

وی با اشاره به اجرایی شدن تفاهم‌نامه بلافاصله پس از انعقاد گفت: در زمان کوتاه پس از حصول این توافق، درزمینه عمل پیوند کلیه و همچنین درمان بیماری قلبی ۹ نفر از مددجویان کمیته امداد، بیش از ۱۶۰ میلیون تومان با همکاری دو نهاد هزینه شده است که خیریه حضرت ابوالفضل (ع) بیش از ۷۸ میلیون تومان آن را پرداخت کرده است.

 مدیرکل کمیته امداد اصفهان با اشاره به هزینه ۸۱ میلیونی این نهاد برای درمان این مددجویان گفت: بدون شک با توجه به هزینه بالای خدمات درمانی درزمینه جراحی‌های پیوند اعضا در کشور، بدون همکاری و هم‌افزایی، روند درمان بیماران نیازمند سخت و کند خواهد بود که بحمدالله با گسترش این همکاری‌ها سرعت و کیفیت خدمات به بیماران تحت حمایت این نهاد افزایش‌یافته است.

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.