برخی از مدافعان لیگ برتر فوتبال ایران رقابت جذابی برای کسب عنوان گلزن‌ترین مدافع این رقابت‌ها دارند.

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان هفته بیست و هفتم رقابت های لیگ برتر فوتبال ایران عصر امروز(شنبه) با برگزاری 3 بازی به پایان می رسد تا در هفته های آتی تکلیف تیم هایی که موفق به کسب سهمیه آسیا می شوند و همچنین دومین تیم سقوط کننده هم مشخص خواهد شد.

درحالیکه علی علیپور، مهاجم تیم پرسپولیس با به ثمر رساندن 18 گل و اختلاف 5 گله با مرتضی تبریزی، مهاجم ذوب آهن تا حد بسیار زیادی آقای گلی اش را در هفدهمین دوره لیگ برتر قطعی کرده است، شاید جالب باشد بدانید گلزن ترین مدافع میانی لیگ برتر کدام بازیکن است.

محسن بنگر، مدافع 38 ساله تیم نفت تهران که آخرین سال های دوران فوتبالش را پشت سر می گذارد با به ثمر رساندن 5 گل، گلزن ترین دفاع وسط لیگ است. بنگر تاکنون دروازه تیم های پدیده  و مشکی پوشان مشهد، پیکان، استقلال و سایپا تهران را باز کرده است تا پس از عیسی آل کثیر و بالاتر از سید امین منوچهری، 2 مهاجم نفتی ها در رتبه دوم برترین گلزنان تیم پانزدهم لیگ قرار گیرد. این در حالی است که این مدافع نوشهری در تاریخ لیگ برتر 21 گل وارد دروازه حریفان تیم های شموشک، سپاهان و پرسپولیس کرده و با آماری که در لیگ هفدهم به جا گذاشته است، رکورد خودش را در لیگ برتر ارتقا داده است.

پس از این مدافع، محمدرضا خانزاده، مدافع ملی پوش پدیده قرار دارد که تا پایان هفته بیست و ششم لیگ چهار بار برای تیمش موفق به گلزنی شده است.

شجاع خلیل زاده(پرسپولیس) و روزبه چشمی(استقلال) دیگر مدافعان گلزن لیگ هستند که با 3 گل در جایگاه سوم گلزن ترین مدافعان میانی فوتبال ایران قرار دارند.

البته گلزن ترین مدافع لیگ ایران محمد ایران پوریان،  دفاع راست تراکتورسازی است که تا پایان هفته بیست و ششم رقابت ها 6 بار موفق به گلزنی شده است.

جدول کلی گلزن ترین مدافعان لیگ ایران به شرح ذیل است:

1- محمد ایران پوریان(تراکتورسازی) 6 گل

2- محسن بنگر(نفت تهران) و مهدی شیری(پیکان تهران) 5 گل

3- محمدرضا خانزاده(پدیده مشهد) 4گل

4- شجاع خلیل زاده(پرسپولیس) وریا غفوری و روزبه چشمی(استقلال) 3 گل

حال باید در بازی های باقی مانده تا پایان لیگ چه تغییراتی در این جدول حاصل می شود و کدام مدافع در نهایت به عنوان گلزن ترین مدافع این رقابت ها لقب می گیرد.

انتهای پیام/

جدول گلزن ترین مدافعان لیگ برتر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار