رئیس اداره نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت گلستان از شناسایی ۱۰ واحد عرضه کننده غیر مجاز گاز مایع در گرگان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از گرگان؛ علی اصغر اصغری رئیس اداره نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت گلستان گفت: بر اساس گزارشات مردمی مبنی بر توزیع غیر مجاز کپسول‌های گاز مایع به خودروها، افزایش غیر منطقی نرخ کپسول گاز مایع و خطرات و حوادث احتمالی ناشی از این امر، بازرسی از این مراکز در دستور کار بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قرار گرفت.

وی افزود: در این راستا بازرسان این سازمان عملکرد بیش از ۳۰ واحد عرضه کننده گاز مایع در گرگان را مورد بازدید و بررسی قرار دادند.


علی اصغر اصغری گفت: این تعداد تخلف گران فروشی و عرضه خارج از شبکه، ۱۰ واحد محرز و پرونده تخلفات این واحد‌ها به ارزش سی و یک میلیون و پانصد هزار ریال تشکیل وبرای صدور رای نهایی به اداره کل تعزیرات حکومتی استان ارسال شد.

وی گفت: با توجه به اهمیت بالای امنیت جانی شهروندان، از تمامی مدیران شرکت‌های گاز مایع خواسته شد تا با رعایت قوانین و مقررات صنفی و ایمنی و همچنین رعایت استاندارد‌های لازم امنیتی در چهارچوب قانون عمل و از هر گونه اقدامات غیر قانونی پرهیز کنند.

انتهای پیام/م
 

واحدهای عرضه کننده غیر مجاز گاز مایع در دام تعزیرات افتاد

برچسب ها: صنعت و معدن ، تعزیرات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.