شهردار کرمان از پیاده پذیر کردن خیابان های شهر کرمان ونیز تکمیل پروژه های نیمه تمام شهری خبرداد.

پیاده پذیر کردن شهر کرمان برنامه شهرداری در سال جدیدبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانسیدمهران عالم‌زاده در دیدار با معاون عمرانی استاندار کرمان  پیاده‌پذیر کردن شهر کرمان و سامان‌دهی میدان‌های شهدا و توحید را از اولویت‌های شهرداری برشمرد و گفت: ساخت پارک گردشگری در شهر کرمان نیز در دستور کار شهرداری کرمان قرار گرفته و امیدواریم به‌زودی به ثمر برسد.

وی به آسفالت معابر شهر کرمان نیز اشاره کرد و گفت: ۴۰ میلیارد تومان آسفالت معابر از طریق فاینانس نیز در دستور کار قرار دارد که اسناد آن در حال آماده‌سازی است.

شهردار کرمان از ایجاد خزانه‌داری مشترک در شهرداری کرمان خبر داد و گفت: روال کار شهرداری‌های بزرگ کشور در زمینه‌ی خزانه‌داری مشترک، در حال بررسی است تا براساس شناخت از نقاط قوت و ضعف آن‌ها، خزانه‌داری مشترک در شهرداری کرمان با کمترین نقص اجرا شود.

عالم‌زاده با بیان این‌که در ۱۰۰ روز گذشته در شهرداری کرمان با چالش‌های مختلفی روبه‌رو بوده‌ایم، گفت: ازجمله‌ی این چالش‌ها، پرداخت حقوق معوق کارگران شهرداری کرمان بود که با تلاش همکارانم، درآمد شهرداری کرمان در سه ماه پایانی سال گذشته نسبت به مدت مشابه سال ۹۵، رشد قابل توجهی داشت و توانستیم حقوق معوق کارگران شهرداری را پرداخت کنیم.

وی از رشد ۵۰ درصدی درآمد‌های شهرداری کرمان در سه ماه پایانی سال گذشته نسبت به مدت مشابه سال ۹۵ خبر داد و ضمن تشکر از همکارانش در حوزه‌های مختلف شهرداری کرمان و شهرداری‌های مناطق گفت: حمایت‌های استاندار محترم و معاون محترم امور عمرانی استانداری نیز برای پرداخت عوارض مالیات بر ارزش افزوده به شهرداری کرمان قابل تقدیر است.

شهردار کرمان به اقدامات شهرداری در ایام نوروز هم اشاره کرد و گفت: در ایام نوروز تمام همکارانم در شهرداری پای کار بودند و علاوه بر ارایه‌ی خدمت‌رسانی مناسب در حوزه‌ی خدمات شهری و تنظیف، در حوزه‌ی فرهنگی-اجتماعی نیز جشن‌های نوروزی خوبی برگزار شد و استقبال مردم از این جشن‌ها نیز قابل توجه بود.

معاون عمرانی استاندار کرمان نیز از خدمات انجام شده توسط شهرداری برای ایام نوروز تجلیل کرد.

سیدمصطفی موسوی آیت الهی گفت: امسال در زمینه‌ی گردشگری رتبه‌ی مطلوبی داشتیم و در برخی آیتم‌ها رتبه‌ی نخست را کسب کردیم.

انتهای پیام/ح

پیاده پذیری شهر کرمان برنامه شهرداری

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار