شهردار سنندج با بیان اینکه در سالجاری بدون تعامل و همکاری دیگر دستگاه ها و شهروندان امکان پذیر نبود گفت: ایجاد فضای با نشاط در سطح شهر از اهداف و اولویت برنامه های شهرداری در سالجاری است.

رفع مشکلات و ایجاد فضای با نشاط در سطح شهر از اهداف شهرداری استبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان؛ مهندس حشمت اله صیدی در دیدار با نماینده، ولی فقیه در کردستان، اظهار کرد: سال گذشته شهرداری از لحاظ وضعیت مالی شرایط بسیار بد و بحرانی را پشت سر گذاشت.

وی افزود: کارکنان و کارگران خدوم و زحمتکش شهرداری در سال گذشته چندین ماه حقوق عقب افتاده خود را دریافت نکرده بودند که همین امر باعث نارضایتی این قشر زحمتکش شده بود.

شهردار سنندج بیان کرد: به لطف حق تعالی و با تلاش شبانه روزی توانستیم علاوه بر پرداخت حقوق معوقات کارکنان و کارگران نسبت به پرداخت عیدی و پاداش هم اقدام کنیم.

صیدی عنوان کرد: خوشبختانه در این دوره تیم مدیریتی استان با وفاق و همدلی شهرداری را در رفع مشکلات و ارائه خدمات صادقانه یاری می‌کند.

وی گریزی هم به برگزاری جشن‌های نوروزی در سنندج زد و گفت: حضور بیش از ۱۵ هزار نفر برای اولین بار در ورزشگاه ۲۲ گولان در جشن شب نوروز ثابت کرد که واقعا استان کردستان یک استان فرهنگی است.

شهردار سنندج عنوان کرد: باید بستر مناسب برای ایجاد فضای با نشاط برای شهروندان در سطح شهر را فراهم کنیم.

وی تاکید کرد: توسعه فضای سبز و ایجاد تفرجگاه‌های مناسب از جمله مواردی است که در ارتقاء سطح روحیه شهروندان و ایجاد فضای بانشاط در سطح شهر تاثیر گذار است.

صیدی اعلام کرد: با برنامه ریزی صورت گرفته امسال با حمایت تمامی دستگاه‌ها و مشارکت شهروندان در تمامی زمینه‌های فرهنگی، عمرانی و خدماتی به شکل شایسته‌ای ورود خواهیم کرد.

وی خاطرنشان کرد: رفع مشکلات و معضلات سطح شهر و ایجاد فضای با نشاط در سطح شهر از اهداف و اولویت برنامه‌های شهرداری در سالجاری است.

شهردار سنندج در پایان، ضمن آرزوی سالی پرخیر و برکت برای تمامی هموطنان ابراز امیدواری کرد که در سال جدید با اقدمات و خدمات لازم به شهروندان بتوانیم موجبات رفاه و رضایتمندی همشهریان را فراهم نماییم.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر سنندج هم در این دیدار گفت: امسال و در ایام نوروز شهرداری و شورای اسلامی با همکاری اداره کل ورزش و جوانان اقدام به برگزاری مسابقات بومی و محلی کرد که خوشبختانه مورد توجه شهروندان هم قرار گرفت.

مهندس مجید شاه ویسی بیان کرد: برگزاری مسابقات بومی و محلی می‌تواند در احیا و معرفی آن به قشر جوان تاثیر گذار باشد.

انتهای پیام/ز

برچسب ها: شهردار ، استاندار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.