سرپرست سازمان آتش نشانی شهرداری سنندج از تصادف یک دستگاه خودرو سمند در مسیر بلوار پاسداران خبر داد و گفت:سه نفر از سرنشینان این خودرو به شدت زخمی شدند.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج   سهیل فضل وزیری با اشاره به خبر تصادف یک دستگاه خودرو سواری سمند در بلوار پاسداران از طریق سامانه ۱۲۵ به این سازمان اطلاع داده شد، بیان کرد : بلافاصله آتش نشانان ایستگاه شماره ۴ این سازمان جهت امداد رسانی به محل حادثه اعزام شدند و کار امداد رسانی را آغاز کردند.

وی عنوان کرد:متاسفانه در این حادثه یک دستگاه خودرو سواری سمند در مسیر بلوار پاسداران جنب پارک نشاط به دلیل سرعت زیاد تعادل خود را از دست داده و با تیرچراغ برق وسط رفیوژه برخورد می کند.

فضل وزیری اعلام کرد : سه نفر سرنشین این خودرو بودند که آتش نشان توانستند با استفاده از تجهیزات لازم اقدام به بیرون کشیدن سرنشیانان این خودور کنند.
وی عنوان کرد : هر سه نفر سرنشین این خودرو به شدت زخمی شدند با توسط اورژانس به مراکز درمانی انتقال داده شدند.

فضل وزیری افزود: در حال حاضر نیروهای آتش نشانی با استفاده از جرثقیل عملیات بار گیری خودرو آسیب دیده را از وسط رفیوژه بلوار را انجام می دهند.

وی اعلام کرد :با توجه به شدت برخورد خودرو به تیرچراق برق احتمال سقوط تیر هم هست که مراتب برای رفع مشکل به اداره برق هم اطلاع رسانی شده است.

انتهای پیام/ س

برخورد خودروی سمند با تیرچراغ برق در سنندج

برچسب ها: اورژانس ، حوادث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.