رئیس شورای اسلامی شهر سنندج گفت: تصویب روز "سنه"در تقویم محلی فرصتی برای معرفی این شهر در تمام کشور است.

تصویب روز به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان؛، جلال شریعتی در دیدار با نماینده، ولی فقیه در کردستان، ضمن تبریک سال نو به تمامی هموطنان گفت: امیدواریم در این سال با خدمات رسانی صادقانه بتوانیم رضایتمندی بیش از پیش شهروندان فهیم سنندجی را فراهم کنیم.

وی افزود: با توجه به نامگذاری سال جدید از سوی مقام معظم رهبری با نام حمایت از کالای ایرانی شهرداری‌ها هم در تحقق شعار این سال نقش بسزایی دارند.

رئیس شورای اسلامی شهر سنندج بیان کرد: توسعه فضای سبز، استفاده از امکانات و تجهیزات داخلی در فعالیت‌های شهرداری و رفع مشکلات مردم از جمله مواردی است که باید مدیران شهری در سرلوحه کار خود قرار دهند.

شریعتی عنوان کرد: خوشبختانه امسال با تعامل و همکاری تمامی دستگاه‌ها بستر مناسب برای اجرای مراسم‌ها و جشن‌های فرهنگی در ایام نوروز فراهم شد و این جشن‌ها هم مورد استقبال پرشور شهروندان و مسافران نوروزی هم قرار گرفت.

وی افزود: یکی از طرح‌های شورای شهر در این دوره گنجاندن روزی در تقویم محلی با نام روز"سنه"است که با برگزاری جلسات متعدد و همفکری با تمامی هنرمندان و اساتید مقدمات لازم برای تعیین این روز هم انجام شد.

شریعتی تاکید کرد: گنجاندن روزی در تقویم محلی با نام روز "سنه" فرصت مناسبی برای معرفی پتانسیل‌ها فرهنگی و جاذبه‌های طبیعی و تاریخی این شهر به تمام کشور است.

وی خاطرنشان کرد: یکی از روز‌های اردیبهشت ماه برای گنجاندن در تقویم محلی با نام روز "سنه" تعیین شده که دلیل آن هم این است که اردیبهشت یکی از ماه‌های است که از نظر زمانی طبیعت استان بسیار زیبا است و فرصت مناسبی برای دعوت کردن از گردشگران ومهمانان جهت حضور در مراسم‌های این روز است.

رئیس شورای اسلامی شهر سنندج یادآور شد: در صورت موافقت شورای فرهنگ عمومی استان با روز تعیین شده برنامه ریزی لازم برای اجرای مراسم‌های متنوع فرهنگی در این روز صورت خواهد گرفت.

انتهای پیام/ز

سنه در کردستان تصویب شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.