استاندار خراسان رضوی گفت: باید در جهت رفع مشکلات کودکان اُتیسم تلاش و کوششی همگانی داشته باشیم.

رفع مشکلات کودکان اُتیسم نیازمند تلاش همگانی استبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ،علیرضا رشیدیان در چهارمین نشست علمی تخصصی طرح ملی فرهنگ میزبانی ایرانی اسلامی با موضوع گردشگری سلامت و با رویکرد معرفی سفیران اُتیسم افزود:رشد شهر، روستا و جامعه انسانی با مشارکت همگانی محقق خواهد شد و بدون شک رفع مشکلات و معضلات اجتماعی در حوزه‌های مختلف همچون حوزه سلامت و بیماری اُتیسم با مشارکت تشکل‌های مردم نهاد محقق خواهد شد.


وی با بیان اینکه باید در شهر و استان امام مهربانی‌ها نور و رافت دوستی و مهربانی را گسترش دهیم، گفت: سلامت وقتی معنا پیدا می‌کند که گامی مثبت در حوزه‌های مختلف زیست محیطی، بهداشت و درمان و ... برداریم و نباید از ظرفیت‌های مردمی در حوزه سلامت غافل شویم.

در این مراسم قاسم تقی‌زاده‌خامسی، شهردار مشهد، هم گفت: شهرداری مشهد در حوزه سلامت همکاری لازم را تا حد توان خواهد داشت و در این حوزه به‌گونه‌ای اقدام خواهد کرد که گامی موثر در امر سلامت کلیه بیماران، به‌ویژه بیماران خاص جامعه همچون اُتیسمی‌ها برداشته شود.

در ادامه این همایش از همه فعالان این عرصه اعم از بخش های مردمی، خصوصی و عمومی و دولتی با حضور استاندار خراسان رضوی قدردانی واستاندار خراسان رضویو شهردار مشهد  به عنوان سفیر جامعه اتیسم معرفی شد.
 
همچنین استاندارازپوستر طرح فرهنگ میزبانی ایرانی – اسلامی با رویکرد گردشگری سلامت رونمایی کرد.
 
انتهای پیام//ا.س
 
 

چهارمین نشست علمی تخصصی طرح ملی فرهنگ میزبانی ایرانی اسلامی با موضوع گردشگری سلامت

 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار