رمضانی: نفت در نیمه دوم به بازی بازگشت

مهاجم تیم فوتبال سایپا گفت: بازی خوبی مقابل نفت انجام دادیم، اما این تیم در نیمه دوم ورق را بازگرداند.

رمضانی: نفت در نیمه دوم ورق بازی را بازگرداندبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ آرمان رمضانی درباره برتری سایپا مقابل نفت تهران در هفته بیست و چهارم لیگ برتر اظهار داشت: بازی خوبی بود‌. در نیمه اول بسیار بهتر از حریف بازی کردیم اما در نیمه دوم ورق بازی بازگشت و کارمان سخت شد. از آنجایی که نفت چیزی برای از دست دادن نداشت، فشار زیادی در نیمه دوم روی دروازه ما آورد. با این وجود خدا را شکر که توانستیم ۳ امتیاز را به دست آوریم.

او درباره گلزنی اش در سومین بازی متوالی گفت: خدا را شاکرم که برای سومین بازی متوالی برای سایپا گلزنی کردم. البته این گل حاصل تلاش کل بازیکنان بود و من تنها ضربه نهایی را زدم.

رمضانی درباره موفق نبودن خود مقابل محمد نصرتی و محسن بنگر در نبردهای هوایی تصریح کرد:من یار مستقیم نصرتی و بنگر بودم و آنها در طول بازی مدام با من درگیر می شدند. این مسائل اهمیتی ندارد بلکه مهم پیروزی سایپا است.

مهاجم سایپا تهران درمورد اعتراض بازیکنان هر ۲ تیم به نحوه قضاوت حسن اکرمی بیان کرد: به نظرم داور اشتباهاتی انجام داد اما بهتر است کارشناسان داوری درمورد قضاوت حسن اکرمی صحبت کنند.

انتهای پیام/

اظهارات آرمان رمضانی درباره دیدار سایپا-نفت تهران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار