نماینده مردم شهرستان مبارکه در مجلس شورای اسلامی گفت: برنامه‌ریزی‌های لازم برای اجرای طرح مترو از مسیر فولاد مبارکه-بهارستان-اصفهان انجام شده و با توجه به این که این طرح ردیف ملی داشته اما آن را از ردیف ملی خارج کرده بودند پس از دو سال پیگیری توانستیم مشکلات آن را مرتفع کنیم.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،زهرا سعیدی  امروز در نشست مشترک نمایندگان شهرستان‌های لنجان، مبارکه و فلاورجان اظهار کرد: هیچ عقل سلیمی نمی‌تواند مخالف اجرای پروژه‌ای باشد که باعث کاهش هزینه و افزایش دارایی‌های مردم می‌شود.

وی افزود: در سال 1384 مصوبه اجرای پروژه مترو اصفهان به شهرستان‌های مبارکه، لنجان و فلاورجان اخذ شده، بر همین اساس با توجه به تفاهم شهرداری‌های مبارکه و فولاد مبارکه اجرای طرح مترو از شهر مجلسی به بهارستان انجام گرفت.

نماینده مردم شهرستان مبارکه در مجلس شورای اسلامی گفت: امسال با سختی بسیار و پس از دو سال پیگیری توانستیم ماده 215 مشکلات مطرح شده در حوزه مترو شهر مجلسی را مرتفع کنیم که این امر در ردیف بودجه 97 در نظر گرفته شد.

وی خاطرنشان کرد: شرکت فولاد مبارکه چندین سال پیش بحث سرمایه‌گذاری مترو از مسیر فولاد مبارکه-بهارستان-اصفهان را آغاز و مبلغی را نیز برای اجرای این پروژه تزریق کرده است و شهرداران و مردم این منطقه منتظر اجرای ادامه این پروژه هستند.

سعیدی در پایان اذعان داشت: برنامه‌ریزی‌های لازم نیز انجام شده و با توجه به این که این پروژه ردیف ملی داشته اما آن را از ردیف ملی خارج کرده بودند پس از دو سال پیگیری توانستیم مشکلات آن را مرتفع کرده و در ردیف بودجه 97 اعتباری را برای آن در نظر بگیریم.

 

انتهای پیام/م

برچسب ها: نمایدگان مجلس ، مترو
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.