مشاور عالی شهردار اصفهان با اشاره به اینکه راه اندازی قطار شهری در اسفند ماه پیش راه اندازی بوده است گفت : بر اساس مصوبه شرکت بهره برداری متروی اصفهان ؛ قطار شهری در ایام نوروز تعطیل شد تا پس از انجام تست نهایی 14 فروردین به حرکت در آید.

جواد شعرباف در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، با اشاره به خبر منتشره در برخی از رسانه ها مبنی بر اینکه مترو نیامده رفته است افزود: قبلا اعلام شده بود که خط یک مترو در اسفند ماه پیش راه اندازی می شود و در فروردین ماه با حضور یکی از مقامات کشوری به صورت رسمی مورد بهره برداری قرار می گیرد.

وی تاکید کرد : در کلان شهر های دیگر همانند شیراز و مشهد نیز مترو در ایام تعطیلات کار نمی کند و تعطیلی مترو در ایام نوروزمصوبه شرکت بهره بردار مترو اصفهان بوده است.

شعرباف بیان داشت : باید قبل از بهره برداری مترو تست ها و آزمایش های آن بر اساس سر فاصله های زمانی مختلف انجام شود و بر اساس فرمان اتاق فرمان مرکزی حرکت کند و پس از اطمینان در مسیر راه اندازی نهایی قرار گیرد.

عضو هیئت مديره سازمان قطارشهري در پاسخ به این سوال که وضعیت ایستگاه های امام حسین و انقلاب به چه شکل است افزود: ایستگاه امام حسین در اواخر اسفند مسافر گرفت و ورودی خیابان سپاه آماده شده است اما هنوز ورودی های غربی نبش ساختمان جهان نما نیاز به زمان بیشتری برای تکمیل دارد.

وی گفت : پله های برقی ایستگاه امام حسین و ورودی ایستگاه عباس آباد هنوز تکمیل نشده است ؛ اما سایر ایستگاه ها مثل ایستگاه های کارگر و کوی امام به طور کامل به بهره برداری رسیده است.

شعرباف بیان داشت : قرار است یکی از مسوولان کشوری خط یک مترو اصفهان را افتتاح کند اما اینکه چه تاریخی اینکه چه تاریخی و چه کسی برای برای بهره برداری به اصفهان سفر می کند هنوز مشخص نیست و در چهار چوب تصمیم گیری های مدیریت شهری است.

 

انتهای پیام/م

برچسب ها: مترو ، شهرداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.