مدیرعامل شرکت سهامی ذوب‌آهن اصفهان گفت:مجموعه ذوب‌آهن اصفهان با چند شرکت خصوصی برای طرح متروی شهرستان‌های لنجان، مبارکه و فلاورجان رایزنی کرده است که آنها هم اعلام آمادگی کرده اند.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،احمد صادقی امروز در نشست مشترک مسؤولان شهرستان‌های فلاورجان، لنجان و مبارکه اظهار کرد: ما لباس کارمان را پوشیدیم و همواره آماده خدمت به مردم هستیم.

وی افزود: در خصوص اجرای طرح متروی شهری سه شهرستان لنجان، مبارکه و فلاورجان مجموعه ذوب‌آهن اصفهان آماده حضور مؤثر و نقش‌آفرینی در این عرصه است.

مدیرعامل شرکت سهامی ذوب‌آهن اصفهان گفت: شک نداریم که راه‌اندازی متروی شهری شهرستان‌های لنجان، مبارکه و فلاورجان باعث رونق اقتصادی در منطقه می‌شود و بسیاری از مشکلات مردم را مرتفع خواهد کرد.

وی با تأکید بر این که مسؤولان یک برنامه زمانی برای تشکیل شرکت در خصوص شروع کار پروژه متروی 3 شهرستان لنجان، مبارکه و فلاورجان را مشخص کنند، خاطرنشان کرد: توصیه می‌کنیم که خیلی هم نباید به بودجه‌های دولت و مجلس متکی بود و با تشکیل یک شرکت خصوصی می‌توان از ظرفیت صندوق ذخیره ملی هم استفاده کرد.

صادقی از رایزنی مجموعه ذوب‌آهن اصفهان با چند سرمایه‌گذار برای پروژه متروی شهرستان‌های لنجان، مبارکه و فلاورجان خبر داد و اذعان داشت: چند شرکت در این زمینه اعلام آمادگی کرده‌اند و ما نگران جذب سرمایه‌گذار در این زمینه نیستیم.

وی با بیان این که بار ترافیکی اصفهان با اجرای پروژه متروی شهری در شهرستان‌های هم‌جوار سبک خواهد شد، یادآور شد: بخشی از مشکلات صنایع بزرگ در منطقه نظیر ذوب‌آهن اصفهان، فولاد مبارکه و صنایع دفاع با اجرای این پروژه مرتفع خواهد شد.

مدیرعامل شرکت سهامی ذوب‌آهن اصفهان با تأکید براینکه پتانسیل بسیار خوبی در ذوب‌آهن اصفهان برای اجرای پروژه‌های عمرانی نظیر مترو وجود دارد، ابراز داشت: ذوب‌آهن اصفهان با توجه به امکانات و نیروهای مازادی که در اختیار دارد می‌تواند سبب تسریع در اجرای این پروژه شود البته موضوع مهم‌تر از آن وفاق و همدلی است که بین دستگاه‌های مختلف در خصوص اجرای این پروژه وجود دارد.

 

انتهای پیام/م

 

نشست مشترک مسؤولان شهرستان‌های فلاورجان، لنجان و مبارکه

برچسب ها: مترو ، اخباراقتصادی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.