امام جمعه برازجان بااشاره به اینکه برگزاری کنسرت اخیر در شهر‌های بوشکان و کلمه فاقد مجوز بوده است گفت: همانطور که تاکنون ده‌ها برنامه موسیقی در شهرستان دشتستان برگزار شده و هیچ کس معترض نشده است اگر مراسمی دارای مجوز‌های قانونی باشد هیچ کس مخالفتی نکرده است.

برخورد قاطع قوه قضائیه در مورد حادثه بوشکان و کلمهبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، امام جمعه برازجان مرکز شهرستان دشتستان گفت: باتوجه به بازتاب گسترده خطبه‌های هفته گذشته و انتخاب گزینشی و بریده مطالب و طرح شبهاتی پیرامون مواضع مطرح شده در باب موسیقی مطرب لازم است جهت تنویر افکار عمومی مطالبی را بیان کنم.

حجت الاسلام حسن مصلح افزود: موضوع حرمت موسیقی مطرب و غنایی یکی از مسلمات دین اسلام است که در قرآن و سنت به تفصیل بیان شده است و مطلب تازه‌ای نیست که تازه وحی شده باشد و ما بدون دلیل و از خود درآورده باشیم.

وی یادآورشد: هرچند در تبیین این موضوع کوتاهی و کم کاری از ناحیه ما مبلغان صورت گرفته و اکنون که به صورت واضح و شفاف بیان شده مورد خشم و ناخشنودی معاندان خارجی و بعضا جاهلان داخلی واقع شده است.

امام جمعه برازجان گفت: حرمت و حلیت هرچیزی در شرع مقدس از جمله موسیقی بنا بر مصالح و مفاسدی که بر آن مترتب است در مورد مضرات جسمی و روحی موسیقی که مطرح شد همه برگرفته از احادیث معصومین (ع) و نگاه دانشمندان است.

وی بااشاره به اینکه برگزاری کنسرت اخیر در شهر‌های بوشکان و کلمه فاقد مجوز بوده است گفت: همانطور که تاکنون ده‌ها برنامه موسیقی در شهرستان دشتستان برگزار شده و هیچ کس معترض آن‌ها نشده است اگر مراسمی دارای مجوز‌های قانونی و بدون حاشیه باشد هیچ کس مخالفتی نکرده و درصدد تعطیلی آن برنیامده است.

انتهای پیام/م

امام جمعه برازجان خواستار برخورد قاطع قوه قضائیه در مورد حادثه بوشکان و کلمه شد

برچسب ها: نماز جمعه ، کنسرت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.