استاندار اصفهان گفت:به دنبال جستجوی راه حلی برای تامین منابع مالی و معیشت کشاورزان برای سال جاری هستیم.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، محسن مهرعلیزاده شب گذشته درنشست با نمایندگان کشاورزان شرق اصفهان و مجمع نمایندگان استان درمجلس شورای اسلامی گفت: مردم با صرفه جویی و مصرف بهینه آب می توانند به جلوگیری از بروز مشکل کمک کنند.

وی با اشاره به پیش بینی صورت گرفته بر اساس میزان موجود آب گفت: با ادامه روند فعلی مصرف و کمبود منابع آبی به طور حتم در تابستان با مشکل کمبود آب آشامیدنی مواجه خواهیم شد، مگر اینکه در وضعیت بارش نزولات جوی تغییری ایجاد شود.

استاندار برگزاری این نشست با نمایندگان کشاورزان را هم اندیشی برای مدیریت بحران آب بیان کرد و با اشاره دیدار روزگذشته اش با برخی وزیران دراین خصوص گفت: با پیگیری صورت گرفته درکارگروه سازگاری با کم آبی به نتایج خوبی رسیدیم و درصدد بهبود روش های آبیاری برای حفظ کشاورزی در اصفهان هستیم.

مهرعلیزاده با بیان اینکه امسال آبی برای کشاورزی دراصفهان نداریم گفت: شنبه در نشستی با برخی وزیران به دنبال جستجوی راه حلی برای تامین منابع مالی و معیشت کشاورزان برای سال جاری هستیم.

در این نشست نمایندگان مردم اصفهان درمجلس شورای اسلامی و نمایندگان کشاورزان نظرات و پیشنهاداتی مبنی بر مدیریت بحران ارائه کردند.

انتهای پیام/م

صحبت های محسن مهرعلیزاده  درنشست با نمایندگان کشاورزان شرق اصفهان

برچسب ها: استانداری ، خشکسالی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار