مدیر آب و فاضلاب فلاورجان گفت: خط قرمز امروز در بحث آب گذاشتن پمپ بر روی شبکه‌های آب‌رسانی بوده که این کار ظلم به اعضای ساکن در آن محل است و این کار کاملاً کاری غیرقانونی است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،محمدمهدی پراندوخ مدیر آب و فاضلاب شهرستان فلاورجان  در نشست خبری در جمع خبرنگاران اظهار کرد:یکی از راه‌های خدمت‌رسانی به مردم ارائه مشکلات و راه‌کارها و مواردی است که نیاز است تمامی اقشار مردم  اطلاع داشته باشند وقطعا در این زمینه نقش رسانه‌ها حائز اهمیت بوده وبی بدیل است.

وی افزود:  ممکن است بعضاً مواردی رخ دهد که باعث تشویش اذعان عمومی شود که این رسانه است که با حضور به‌موقع خود می‌تواند فضا را به‌خوبی برای مردم روشن سازد و جریان تعامل بین مردم و مسؤولان را هموار سازد.

مدیر آب و فاضلاب شهرستان فلاورجان ادامه داد: در بحث آب که موضوعی مهم وحیاتی برای مردم است نباید این‌چنین تصور کرد که مردم از مصرف دست کشیده و به‌سختی زندگی کنند بلکه باید به‌اندازه وبر طبق ارائه الگوی مصرف صحیح از این نعمت الهی بهره ببرند که این مهم است.

وی تأکید کرد: شهرستان فلاورجان به دلیل بافت قدیمی که در اکثر نقاط آن احساس می‌شود و بیشتر به سمت‌وسوی روستا سوق داده می‌شود دارای تنوع زیست‌محیطی و جمعیتی بوده  که برای تجهیز شبکه‌ی آب‌رسانی قطعاً با محدودیت‌هایی مواجه بوده‌ایم که سعی شده است توسط مجموعه همکاران اداره آب و فاضلاب شهرستان  در جهت رفع مشکلات و دغدغه‌های مردم گام‌های مؤثری برداشته شود.

پراندوخ بیان داشت: در یک سال گذشته سعی شده است که ازنظر کیفیت بهترین آب شرب برای استفاده تمامی مردم در اختیار آنان قرار بگیرد و البته پاسخ گوی هرگونه انتقادات و پیشنهادهای گوناگون نیز بوده‌ایم چراکه می‌دانیم قطعاً این کار اراده ما را در خدمت‌رسانی بیشتر بالا خواهد برد و با تخصص لازم تبدیل به فرصت خواهد شد.

وی ادامه داد: در شرکت آب و فاضلاب شهرستان فلاورجان افراد متخصصی حضور دارند که سعی شده است با استفاده از خودکارسازی اداری و پاسخ گوی تلفنی 122 متناسب با نیاز جامعه تجهیزات را ارتقا داده و توسعه فناوری‌های جدید را در دستور کار خود قرار دهیم و حتی با توجه به کاهش نیرو هم از خدمات  و هزینه‌ها کاسته نشده است.

مدیر آب و فاضلاب شهرستان فلاورجان افزود:در حال حاضر شرایط و پتانسیل آبی کشور خیلی کم شده و با بحران کم‌آبی مواجه هستیم وهمان طور که از قبل پیش‌بینی کرده بودیم با توجه به شرایط اقلیمی شهرستان فلاورجان نیز از این امر مستثنا نبوده و لازم در جهت تغییر الگوی مصرف آب مردم و مسؤولان در کنار هم پیش‌قدم شوند.

وی اظهار کرد: شهرستان فلاورجان با توجه به بافت اقلیمی خاص و به‌خصوص پرداختن بسیاری از مردم این شهرستان  به تولیدات  کشاورزی و درعین‌حال کاهش شدید آب هنوز اقدام قاطعی در این زمینه صورت نگرفته است و لازم با دیدگاه علمی به این امر مهم نحوه بهره‌برداری مطلوب از مایه حیات انسان آموزش داده شود و به‌خصوص برای برداشت آب چاه‌ها کار فرهنگی صورت پذیرد چراکه به‌یقین  اولین نیاز هر انسانی بعد از هوا آب بوده و بدون آن زندگی حیات بشری امکان‌پذیر نخواهد بود.

پراندوخ بیان داشت: خط قرمز امروز در بحث آب گذاشتن پمپ بر روی شبکه‌های آب‌رسانی بوده که این کار ظلم به اعضای ساکن در آن محل است  و با توجه به این‌که کاملاً کاری غیرقانونی بوده قطعاً برخورد خواهد شد  و انتظار این است که مردم نیز در شناسایی چنین افراد خطاکاری نهایت همکاری را داشته باشند.

وی ادامه داد: مردم باید هوشیار بوده و در جهت خدمت‌رسانی مطلوب‌تر به ما کمک کنند تا امنیت آبی خوبی داشته باشیم و اگر هم درجایی با مشکلی مواجه هستیم از طریق کانال اطلاع‌رسانی که در اختیار مردم قرارگرفته با ما در ارتباط باشند یا تلفن گویای 122را فراموش نکنند.

مدیر آب و فاضلاب شهرستان فلاورجان در پایان خاطرنشان کرد: تمام تلاش انجام‌شده در این است که مشترکین از آب شرب برخوردار باشند و قطعی نداشته باشیم و توزیع عادلانه‌ای صورت گیرد اگرچه بعضاً با افت فشار هم مواجه بوده‌ایم که به دلیل استفاده بی‌رویه سهواً آب بوده است  اما به مردم قول می‌دهیم که با بحران آب به لطف الهی مواجه نشویم اما از مردم نیز درخواست داریم تا در مصرف بهینه آب دقت کافی و لازم را داشته باشند تا به مشکل برنخوریم و از این نعمت الهی نسل‌های بعد نیز بهره‌مند شوند.

 

انتهای پیام/م

برچسب ها: وزارت نیرو ، خشکسالی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.