استاندار لرستان گفت: حق نظارت بر مدیران برای نمایندگان مجلس وجود دارد و از این موضوع استقبال می‌کنیم، اما نظارت‌ها نباید تبدیل به دخالت‌ها شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ سید موسی خادمی ظهر امروز در جلسه شورای اداری لرستان گفت: جمعیت بازدیدکننده در لرستان نسبت به سال گذشته ۳۷ درصد افزایش یافته و از حیث ارائه خدمات شاهد موفقیت‌های چشم‌گیری بودیم.

وی افرود: کار‌های خوبی برای ایام نوروز در لرستان انجام شده و باید با همکاری و هماهنگی هرچه بیشتر اقدامات بزرگی انجام شود، هنوز ظرفیت‌های بالقوه‌ای در استان وجود دارد که می‌توان با برنامه‌ریزی شرایط را برای توسعه استان مهیا کرد.

استاندار لرستان بیان کرد: با سیستمی کار کردن می‌توان خروجی‌های خوبی به دست آورد، استعداد گردشگری لرستان بسیار فراتر از حالت کنونی است و باید بخش مهمی از اقتصاد استان در قالب این حوزه تامین شود.

خادمی گفت: در سال گذشته توفیقات خوبی برای استان به وجود آمد و در بودجه سال ۹۷ با همکاری خوب نمایندگان لرستان اتفاقات خوبی صورت گرفته است، به عنوان نمونه برای قلعه فلک الافلاک اعتبارات خوبی لحاظ شده و فاینانس سد بختیاری در شورای اقتصاد به تصویب رسید و منابعی نیز برای سد معشوره دیده شده است.

وی در ارتباط با تخلیه اطراف قلعه فبک‌الافلاک تصریح  کرد: منابع مورد نیاز برای سپاه پاسداران به‌طور ملی تأمین خواهد شد و کل منابع در سال ۹۷ پرداخت می‌شود و تلاش خواهیم کرد تا ۳ ماهه اول ۹۸ این تخلیه را انجام دهیم و در غیر این صورت تا مهر ۹۸ این مهم محقق خواهد شد.

استاندار لرستان در ادامه با اشاره به برنامه‌های استان برای سال ۹۷، افزود: بحرانی‌ترین متغیرمان در کشور اشتغال است و باید تمامی هدف‌هایمان برای حل این معضل باشد.

وی در ادامه گفت: در کنار مردم، تولیدکنندگان نیز باید کیفیت کالا‌های تولیدی خود را افزایش دهند، علاوه بر این امسال سال نشاط اجتماعی نیز بوده و باید نشاط و امید را در جامعه افزایش دهیم.

استاندار لرستان گفت: امسال سال کار و تلاش و کوشش است و باید استفاده لازم را برد و امسال باید مبتنی بر همکاری و وحدت باشد و پیگیری مدیران از ردیف‌های اعتبارات ملی و متفرقه نیز مورد تأکید ویژه قرار گیرد.

وی افزود: با توجه به شرایط موجود خیلی به دنبال پروژه جدید نباشیم و اولویت اول باید تحویل طرح‌های نیمه‌تمام باشد.

خادمی در ادامه با اشاره به اینکه لرستان در بخش تخصیص آب مشکلات زیادی دارد، افزود: اگر نمی‌توانیم به دنبال ایجاد سد‌های بزرگ باشیم می‌توان به دنبال احداث و تکمیل ایستگاه‌های پمپاژ باشیم.

وی گفت: حق نظارت بر عملکرد مدیران برای نمایندگان مجلس وجود دارد و ما از این موضوع استقبال می‌کنیم، اما نظارت‌ها نباید تبدیل به دخالت‌ها شود، به تعامل و همکاری اعتقاد داریم و همه ما به دنبال جلو بردن استان هستیم.

انتهای پیام/د

حق نظارت بر مدیران برای نمایندگان وجود دارد

برچسب ها: استانداری ، بحران آب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.