با خریداری ونصب دستگاه آب شیرین کن با اعتبار بیش از ۶۰۰ میلیون ریال از اول خرداد سال جاری آب روستاهای حرمک و نسک شیرین می شود.

آب روستای حرمک شیرین می شودبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، محمد مهدی زاهدی نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی گفت:با پیگیری‌های انجام شده و طی قول نیک نفس رییس آب و فاضلاب روستایی شهرستان کرمان مقرر گردید ظرف ۴۵ روز آینده دستگاه آب شیرین کن خریداری و در این روستا هانصب گردد.

وی در سفر یک روزه به بخش گلباف و درسفر به روستاهای حرمک و نسک اظهارداشت:با پیگیری‌های انجام شده و طی قول رییس آب و فاضلاب روستایی شهرستان کرمان مقرر گردید ظرف ۴۵ روز آینده دستگاه آب شیرین کن خریداری و نصب گردد.

زاهدی همچنین در این سفر به رفت وآمد دانش آموزان این روستاهابه بخش گلباف گفت: شورای روستاها نامه‌ای فرستادند تا از طریق وزیر آموزش و پرورش بودجه‌ای را به این امر اختصاص دهیم.

رییس کمیسیون آموزش مجلس شورای اسلامی با اعلام اینکه مبلغ یک میلیارد و پانصد میلیون ریال به مدارس بخش شهداد اختصاص یافته است، گفت:مقررگردید مبلغ یک میلیارد ریال جهت استخر آب کشاورزی هنرستان شهداد اختصاص یابد.

وی همچنین افزود: همچنین مبلغ ۵۰۰ میلیون ریال هم به مدارس بخش شهداد جهت خرید تجهیزات مورد نیاز تخصیص یافت.
انتهای پیام/ح

آب روستای حرمک شیرین می شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار