مدیر کل ورزش و جوانان استان زنجان از حضور با توان حداکثری در بازی های آسیایی 2018 جاکارتا خبر داد .

با تمام توان در بازی های آسیایی 2018 جاکارتا خلیلی مدیر کل ورزش و جوانان استان زنجان در گفتگو با   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان :  ضمن قدردانی از کسانی که برای رشد و ا عتلای ورزش کشور و استان تلاش می کنند گفت: ستاد بازی‌های آسیایی باید کار خود را با شتاب و توان حداکثری ادامه دهد.

وی افزود: با تمام ظرفیت و توان ورزشی استان در بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا حضور خواهیم داشت.

خلیلی با تاکید بر تشویق ورزشکاران خاطرنشان کرد: هیئت‌های ورزشی برای تشویق بازیکنان باید تقویت و تامین بشوند و از منابع مختلف نیز کمک بگیریم.

این مقام مسئول در رابطه با ارزیابی هیئت‌های ورزشی نیز گفت: هیئت‌های ورزشی باید همه ساله طبق شاخص‌های اصولی ارزیابی شده و عملکرد هیئت‌ها نیز باید بطور مستمر انعکاس پیدا کند

خلیلی ورزش بانوان را نیازمند توجه وحمایت بیشتر دانست و گفت: سال آینده امیدواریم با تخصیص اعتبارات بیشتر خبر‌های خوبی برای ورزش داشته باشیم.

وی ادامه داد: هیئت‌های ورزشی باید ارتباط خوبی با فدراسیون‌ها داشته و در جهت رشد و بالندگی بیشتر میزبانی برگزاری مسابقات در سطوح مختلف ملی و جهانی را در استان داشته باشیم.

مدیر کل ورزش و جوانان استان زنجان افزود: هیئت‌های ورزشی باید مباحث فرهنگی و اخلاقی را در اولویت برنامه ریزی‌های خود قراردهند.

انتهای پیام/ن

ضرورت استفاده از ظرفیت ها  برای  میزبانی مسابقات در سطوح مختلف ملی و جهانی  در استان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.