ادعای رئیس موساد: ۱۰۰ درصد اطمینان دارم که ایران به دنبال سلاح هسته‌ای است!

یوسی کوهن اخیرا در یک جمع خصوصی گفته است به عنوان رئیس موساد ۱۰۰ درصد اطمینان دارد که ایران به دنبال ساخت سلاح هسته‌ای است.

ادعای رئیس موساد: ۱۰۰ درصد اطمینان دارم که ایران به دنبال سلاح هسته‌ای استبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از آسوشیتدپرس، رئیس موساد اخیرا در یک جمع خصوصی گفته است که ۱۰۰ درصد مطمئن است که ایران به دنبال دستیابی به سلاح هسته‌ای است و از این رو، جامعه بین‌المللی باید توافق هسته‌ای با این کشور را تغییر دهد یا لغو کند.

به نوشته این خبرگزاری، یوسی کوهن در آستانه ضرب‌الاجل بعدی تعلیق تحریم‌های هسته‌ای ایران از سوی دولت آمریکا در یک نشست محرمانه با مقامات رژیم صهیونیستی مدعی شده است که به عنوان رئیس موساد ۱۰۰ درصد اطمینان دارد که ایران برنامه هسته‌ای نظامی خود را پس از برجام کنار نگذاشته و به دنبال ساخت بمب اتم است!

ادعای این جاسوس ارشد اسرائیلی در حالی مطرح می‌شود که آژانس بین‌المللی انرژی اتمی بارها در گزارشات فصلی خود پایبندی کامل ایران به مفاد توافق هسته‌ای را تایید کرده است.

وی در ادامه این نشست از توافق هسته‌ای ایران به عنوان یک "اشتباه وحشتناک" یاد کرده که به ایران اجازه می‌دهد بخش‌های کلیدی برنامه هسته‌ای خود را دست‌نخورده نگه‌داشته و سایر محدودیت‌های هسته‌ای را نیز طی چند سال آینده رفع کند.

به گفته یکی از حاضران در این نشست که به شرط افشا نشدن نامش جزئیاتی از آن را در اختیار آسوشیتدپرس گذاشته است، یوسی کوهن به مقامات ارشد رژیم صهیونیستی گفته است در صورت باقی ماندن برجام در شکل کنونی، ایران طی چند سال آینده می‌تواند به اندازه‌ای که برای ساخت یک زرادخانه هسته‌ای مورد نیاز است، اورانیوم غنی‌سازی کند.

وی همچنین با انتقاد از رفع تحریم‌های هسته‌ای علیه ایران مدعی شده این اقدام باعث توسعه فعالیت‌های منطقه‌ای ایران و برنامه موشکی بالستیک دوربرد آن شده است.

به گفته این منبع آگاه، کوهن در این نشست گفته است: «به عنوان رئیس موساد ۱۰۰ درصد اطمینان دارم که ایران پس از برجام حتی برای یک ثانیه هم از برنامه هسته‌ای نظامی خود دست نکشیده است. به همین خاطر معتقدم که این توافق یا باید به طور کامل تغییر کند یا لغو شود چراکه ادامه آن یک تهدید جدی برای امنیت اسرائیل است.»

اظهارات رئیس موساد هم‌تراز با اظهارات بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی، است که بارها در مناسبت‌های مختلف خواستار اصلاح یا لغو توافق هسته‌ای ایران شده است.

با این حال، ژنرال «گادی آیزنکوت» رئیس ستاد کل ارتش اسرائیل هفته گذشته در یک سخنرانی ضمن اذعان به پایبندی ایران به توافق هسته‌ای گفت این توافق به زعم وی با تمام نقائص آن، اثربخش بوده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Germany
ناشناس
۰۰:۴۵ ۱۷ فروردين ۱۳۹۷
یک ضرب المثلی هست که میگه: کافر همه را به کیش خود پندارد.
به عبارت دیگر آدم شرور آنقدر غرق در تفکر شرارت هست که قضاوتش در مورد دیگران هم تحت تاثیر همان فکر شرورانه اش، نادرست و پلیدوار خواهد بود.
آخرین اخبار