فرمانده هنگ مرزی اترک استان گلستان از بازدید بیش از ۱۶۰ هزار نفر از جاذبه‌های گردشگری نواحی مرزی گنبدکاووس خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از گرگان؛ احمد رضا فرمانده هنگ مرزی اترک استان گلستان گفت: در ایام نوروز بیش از ۱۶۲ هزار و ۲۰ نفر از جاذبه‌های گردشگری نواحی مرزی شهرستان گنبدکاووس بازدید کردند که از این تعداد ۲۲ هزار و ۸۴ نفر از تالاب‌های بین المللی استان بازدید داشتند.

وی ادامه داد: از مجموع ۱۶۲ هزار و ۲۰ نفر مسافر بازدید کننده از جاذبه‌های مختلف بخش مرزی، ۱۰۸ هزارو ۸۴۰ نفر مسافر از بازارچه مرزی بازدید کردند.

وی افزود: همچنین از ۲۸ اسفندماه سال ۹۶ تا ۱۳ فروردین سال ۹۷، تعداد ۳۱ هزارو ۹۶ زائر و مسافر از بقعه ملاعلی عطا دانشمند، معروف به بقعه دانشمند در نقطه صفر مرزی بازدید کردند.

فرمانده هنگ مرزی اترک گفت: در همین مدت، ۴۰ هزار و ۳۱۱ خودروی گردشگران وارد مناطق مرزی شهرستان گنبدکاووس و ۱۰ هزارو ۳۴۰ مسافر از خدمات راهنمایان مسافران بهره‌مند شدند.

سرهنگ سراوانی افزود: در همین ایام ۲ هزارو ۱۲۵ مسافر از ترکمنستان در قالب تجارت چمدانی وارد ایران شدند و ۲۸ ایرانی از مرز گنبدکاووس به کشور ترکمنستان سفر کردند.

وی گفت: در همین مدت، ۲۳۸ خودرو ترانزیتی ایرانی و خارجی وارد کشور شده و ۲۶۹ خودرو ترانزیتی ایرانی و خارجی از کشور ما از مرز گنبدکاووس خارج شدند.

انتهای پیام/م
 

بیش از ۱۶۰ هزار نفر از جاذبه‌های گردشگری گلستان بازدید کردند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.