شهاب قاسمی سخنگوی باشگاه نفت تهران به احتمال کسر ۶ امتیاز از این تیم واکنش نشان داد.

شهاب قاسمی، سخنگوی باشگاه نفت تهران در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره احتمال کسر 6 امتیاز از این تیم به دلیل شکایت علیرضا امامی فر و آرمین بیابانی اظهار داشت: نفت تهران مانند بسیاری از تیم های دیگر لیگ برتر پرونده های مفتوح انضباطی دارد که کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال براساس این پرونده ها تیم ما را از حضور در فصل نقل و انتقالات زمستانی محروم کرد. پنجره نقل و انتقالاتی باشگاه نفت تا زمانیکه بتوانیم بخشی از بدهی هایمان را پرداخت کنیم بسته است.

او ادامه داد: کمیته تعیین وضعیتی در باشگاه نفت با حضور مالکان جدید و سابق باشگاه مانند بهرام میرشیبانی، منصور قنبرزاده و سید شریف حسینی تشکیل شده است. آنها اطلاعاتی از طلبکاران باشگاه در اختیار مالکان جدید قرار داده اند و با تعدای از این طلبکاران هم به تفاهم رسیده ایم اما فکر می کنم پرداخت این مطالبات به نشستی بستگی دارد که هفته دیگر انجام می دهیم. به احتمال فراوان بخشی از بدهی های باشگاه 2 هفته دیگر پرداخت می شود.

قاسمی درمورد اینکه در روزهای اخیر زمزمه هایی شنیده می شود مبنی بر اینکه مالکان باشگاه نفت تا زمانیکه بقای این تیم در لیگ برتر قطعی نشود، مطالبات طلبکاران را پرداخت نمی کنند، اظهار داشت: به هیچ وجه اینگونه نیست.  باید این نکته را در نظر داشته باشید که مالکان فعلی باشگاه تنها روی کیوسک های مطبوعاتی و تیتر رسانه ها مالک هستند و با وجود توافق هایی که از قبل صورت گرفته هیچ سندی به آنها انتقال نیافته  است. بدهی های مالیاتی، بخشی از معوقات بازیکنان فعلی و مطالبات مربیان و بازیکنان سابق باشگاه و بدهی ورزشگاه تختی از سوی کامران فردوسی و گروهش پرداخت شده است اما هیئت واگذاری باشگاه صورت جلسه ای ارائه نکرده است. در واقع مالک فعلی باشگاه تنها در حد حرف مالک است. با اقدام هایی که تاکنون انجام شده حسن نیت گروه فعلی برای تیمداری اثبات شده است اما زمانیکه این گروه به صورت رسمی مالک باشگاه نیست بخواهد برای پرداخت مطالبات طلبکاران منتظر قطعی شدن بقای تیم باشد، درست نیست.

سخنگوی باشگاه نفت خاطرنشان کرد: یک شنبه هفته آتی(19 فروردین) قرار است نشستی درباره تحویل صورت جلسات، اعطای مدارک به اداره ثبت شرکت ها و بحث حمایت مالی یک گروه صنعتی از باشگاه نفت انجام شود.

قاسمی در پایان اظهار داشت:درمورد شکایت علیرضا امامی فر و  آرمین بیابانی هم باید بگویم صحبت هایی با روزبه وثوق احمدی، رئیس کمیته تعیین وضعیت فدراسیون فوتبال درباره آنها انجام شده و به نظرم تنها نهادی که شرایط فعلی باشگاه و بحث انتقال تیم را درک می کند، فدراسیون فوتبال است. مسئولان فدراسیون و کمیته تعیین وضعیت با آگاهی از اینکه مالک باشگاه به هیچ وجه قصد طفره رفتن نسبت به پرداخت بدهی ها را ندارد، مشاوره های خوبی به ما می دهند. قطعا برای پرداخت امامی فر و بیابانی و فرصت گرفتن از آنها با این افراد تماس می گیریم و به موقع پولشان را پرداخت می کنیم.

انتهای پیام/

اظهارات سخنگوی باشگاه نفت در مورد احتمال کسر 6 امتیاز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.