مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان گفت: در ایام تعطیلات نوروز به صورت روزانه امدادرسانی به ۹۹۸ خودرو در جاده‌های استان انجام شد.

به ۹۹۸ خودرو در جاده‌های سیستان و بلوچستان امدادرسانی شدعلی خانقائی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سیستان وبلوچستاندر گفتگو با خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، گفت: راه و شهرسازی شمال و جنوب در زمینه تبدیل جاده‌های دو خطه به چهار خطه در سال گذشته اقداماتی خوبی را انجام داده اند که یکی از این راه‌ها محور مواصلاتی روستای حرمک تا سه راهی دشتک بود که با نصب علائم و خط کشی از سوی راهداری زیر بار ترافیک رفت.

خانقائی با اعلام اینکه ۲۷۴ مورد بازدید از مجتمع خدماتی رفاهی و رادارخانه‌ها صورت گرفته است، تاکید کرد: در این مدت به ۱۶۹ نماز خانه و رادارخانه بین راهی آبرسانی با تانکر انجام شده است.

وی افزود: هزار برگ فرم نظرسنجی در مورد کیفیت مجتمع‌های خدماتی توزیع شد که در این بین ۶۰ درصد از وضعیت مجتمع‌های خدماتی رضایت، ۳۰ درصد متوسط و ۱۰ درصد وضعیت مجتمع‌های خدماتی را بد اعلام کردند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان هیچ تصادفی از سوی ناوگان حمل و نقل عمومی گزارش نشده است، گفت: با نصب سامانه سپهتن بر روی اتوبوس‌های مسافربری نظارت لحظه‌ای انجام می‌شود و این اثر بخش بوده به طوری هیچ تصادفی از سوی ناوگان حمل و نقل عمومی در ایام نوروز گزارش نشده است.

انتهای پیام/گ

امدادرسانی به خودرو ها در ایام نوروز در سیستان وبلوچستان

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار