مدیرکل دفتر جذب و حمایت از سرمایه گذاری استانداری سیستان و بلوچستان گفت: سیستان و بلوچستان تا پایان سال ٩٦ موفق به اخذ ١۵ مجوز سرمایه گذاری خارجی شد.

ماندانا زنگنه مدیرکل دفتر جذب و حمایت از سرمایه گذاری استانداری سیستان و بلوچستان در گفتگو با خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، افزود: سیستان و بلوچستان تا پایان سال ٩٦ موفق به اخذ ١۵ مجوز سرمایه گذاری خارجی با حجم حدود هزار و ۲۶۰ میلیون دلار از سرمایه گذاران کشور‌های کره جنوبی، افغانستان، آلمان، ایتالیا، ترکیه، هند و چین شد.

وی گفت: این استان همچنین پارسال از میان ۳۱ استان کشور رتبه سوم عملیاتی و اجرایی شدن طرح‌های سرمایه گذاری خارجی را به دست آورد.

ماندانا زنگنه ادامه داد: این سرمایه گذاری‌ها در زمینه نیروگاه‌های تجدید پذیر، کارخانه‌های فولاد سازی و بسته بندی آب، مشارکت در توسعه بندر چابهار و انتقال گاز از ایرانشهر به چابهار بوده است.

مدیرکل دفتر جذب و حمایت از سرمایه گذاری سیستان و بلوچستان گفت: با راه اندازی این طرح‌ها در آینده نزدیک ضمن انتقال فناوری به کشور؛ تحولات خوبی در بهبود فضای کسب و کار در این استان انجام خواهد شد.

وی افزود: سیستان و بلوچستان بر اساس اعلام سازمان سرمایه گذاری خارجی در سال ۹۵ نیز موفق به کسب رتبه سوم جذب سرمایه گذاری خارجی شده بود.

انتهای پیام/گ

کسب مجوز سرمایه گذاری در سیستان وبلوچستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.