جانشین انتظامی شهرستان ایرانشهر از اجرای طرح تشدید فعالیت‌های انتظامی در برخورد با هنجارشکنان و دستگیری ۱۹ سارق طی هفته گذشته در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ غلام رضا نورا جانشین انتظامی شهرستان ایرانشهر در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، گفت: در راستای تشدید اقدامات انتظامی و اجرای طرح‌های مختلف انتظامی در جهت ارتقاء امنیت اجتماعی، ماموران انتظامی ایرانشهر طی هفته گذشته موفق به دستگیری ۱۹ سارق حرفه‌ای شدند.

وی افزود: در همین راستا با تدابیر اتخاذ شده شاهد کاهش ۶ درصدی وقوع انواع سرقت‌ها و کشف ۱۵ فقره سرقت‌ها در این مدت بوده ایم.

این مقام انتظامی در ادامه به کشفیات مواد مخدر نیز اشاره کرد و گفت: ماموران انتظامی شهرستان با اشرافیت اطلاعاتی و شگرد‌های خاص پلیسی در چندین عملیات مختلف در این بازه زمانی موفق به کشف ۶۲۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر شدند.

جانشین انتظامی شهرستان ایرانشهر در پایان خاطر نشان کرد: پلیس برای آرامش، آسایش و امنیت شهروندان تلاش می‌کند و امیدواریم با توجهی که شهروندان محترم به توصیه‌های پلیسی درجهت پیشگیری از سرقت دارند همین روند کاهش سرقت‌ها تا پایان سال نیز ادامه پیدا کند.

انتهای پیام/ع

دستگیری سارقان حرفه ای در ایرانشهر 

برچسب ها: نیروی انتظامی ، سرقت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار