هافبک تیم فوتبال ذوب آهن ایران گفت: موقعیت های زیادی روی دروازه الدحیل ایجاد کردیم اما قانون نانوشته فوتبال است که اگر گل نزنی، گل می خوری.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان سید محمدرضا حسینی درباره شکست ذوب آهن مقابل الدحیل قطر در هفته پنجم لیگ قهرمانان آسیا بیان کرد: فکر می کنم‌ در هر ۲ نیمه بازی خوبی انجام دادیم و مستحق باخت نبودیم. موقعیت های زیادی برای گلزنی داشتیم اما این قانون نانوشته فوتبال است که اگر گل نزنی، گل می خوری. از فرصت هایمان استفاده نکردیم و در ضد حمله گل خوردیم.

او درباره برخوردش با امین‌ لکومته، دروازه بان الدحیل در نیمه اول بازی اظهار داشت: خدا رحم کرد دستم را جلوی صورتم گرفتم و اتفاق بدی نیفتاد.

حسینی درمورد تکرار اتفاق های بازی رفت و تحلیل قوای بدنی ذوبی ها در دقایق پایانی تصریح کرد: بازیکنان ذوب آهن خوب جنگیدند و دوندگی خوبی داشتیم اما در استفاده از موقعیت هایمان کم دقت بودیم.

هافبک ذوب آهن درباره بازی پایانی این تیم مقابل لوکوموتیو ازبکستان گفت: اگر در بازی با لخویا هم به پیروزی می رسیدیم، صعودمان به مرحله بعدی قطعی نمی شد و باید مقابل لوکوموتیو یک امتیاز می گرفتیم. شرایط صعودمان تفاوتی پیدا نکرده است اما ان شاالله حواسمان را بیشتر جمع کنیم تا با کسب نتیجه ای خوب در ازبکستان به مرحله بعدی راه یابیم.

حسینی درباره احتمال رویارویی ذوب آهن با استقلال در مرحله بعدی لیگ قهرمانان گفت: ابتدا باید به مرحله بعدی صعود کنیم و سپس درباره بازی با استقلال حرف بزنیم.

انتهای پیام/

اظهارات سید محمدرضا حسینی درباره دیدار ذوب آهن و الدحیل

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار