شهردار منطقه 13 یکی از رویکرد های کاری سال 97 را توسعه فضای سبز در نواحی که با کمبود این سرانه مواجه هستند، برشمرد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ مرتضی رحمان زاده شهردار منطقه 13 در اولین جلسه شورای مدیران سال 1397 ضمن بررسی بودجه و اعتبارات سال 97، با اشاره به اهمیت منابع انسانی به عنوان سرمایه های سازمانی بر اصل شایسته سالاری تاکید کرد و گفت: معاونت منابع انسانی در سال جدید تمهیداتی اتخاذ کند تا ساختار مجموعه در موارد مربوط به ارتقای شغلی و کارشناسان توانمند ، بازنشستگی و.. به نحو احسن هدایت شود.

وی یکی از رویکرد های کاری سال 97 را توسعه فضای سبز در نواحی که با کمبود این سرانه مواجه هستند برشمرد و افزود:با شناسایی فضاهای مستعد به ویژه در نواحی کم برخوردار و بافت فرسوده نسبت به تملک زمین و احداث بوستان اقدام می شود.

شهردار منطقه در این جلسه بر تعامل تنگاتنگ مجموعه به ویژه شهرداران نواحی با شورایاران تاکید کرد و ادامه داد: همزمان با آغاز سال جدید، دور اول بازدیدهای میدانی بنده از محلات سیزده گانه به صورت هفتگی برای احصا مشکلات و مسائل محلات کلید می خورد.

وی اضافه کرد: دورهای بعدی بازدید های میدانی شهرداران نواحی به همراه شورایاران با حضور میدانی در کوچه پس کوچه ها، اجرا می شود که در این راستا معاونت ها نیز تعامل لازم را داشته باشند.

شهردار منطقه مسجد محوری را از دیگر اولویت های این منطقه برشمرد و تصریح کرد: خوشبختانه در این منطقه تعامل خوبی با روحانیون و ائمه جماعات وجود دارد به طوری که هر هفته در یکی از مساجد میزبان شهروندان هستیم.

رحمان زاده گفت: تمام برنامه ها براساس نیازسنجی انجام شده با تکیه بر سند محلات در سال 97 به پیش می رود.

شهردار منطقه در خصوص اقدامات معاونت خدمات شهری و محیط زیست اظهار داشت: در امور مربوط به حوزه خدمات شهری سعی کنیم که با استفاده از اصل نوآوری در زمینه زیباسازی، فضای سبز و خدمات شهری و همچنین ترویج فرهنگ تفکیک پسماند امور را به پیش ببریم.

وی از افتتاح پروژه های منطقه در آینده نزدیک خبر داد و گفت: با توجه به تکمیل پروژه ها، به زودی چندین پروژه افتتاح می شود که هر چه سریع تر شرایط برای برگزاری مراسم افتتاحیه مهیا شود.

شهردار منطقه 13 تصریح کرد : با توجه به رویکرد منطقه در سرمایه گذاری، اهتمام لازم برای پیشرفت پروژه های مشارکتی ، بازار گل، بیمارستان ، پیست اتومبیل رانی و غیره انجام شود.

رحمان زاده گفت:تکمیل پروژه های نیمه تمام، شناسایی فضای مناسب برای احداث ساختمان ستادی ،رفع سد معبر، تعیین تکلیف اسناد مالی، شفاف سازی در رسیدگی به صورت وضعیت ها، پالایش و ارزیابی نیروها با تکیه بر تناسب شغل، تحصیلات و تجربه از دیگر تاکیدات شهردارمنطقه در این جلسه بود.

انتهای پیام/

تکمیل پروژه های نیمه تمام شهرداری در اولویت های کاری شهرداری منطقه 13

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
United States of America
شهروند ناحیه ۱ منطقه ۱۳
۱۷:۳۲ ۳۰ بهمن ۱۳۹۷
با سلام و احترام
لطفا ترتیبی اتخاذ فرمایید تا از سد معبر خیابان شهید محوی توسط فروشگاه اتکا و ماشین های مربوط به آن، جلوگیری بعمل آید
ضمنا پیشنهاد میگردد مسئولین ذیربط هر چه زودتر این خیابان را اصلاح هندسی و عریضتر بنمایند تا انتهای آن و بهتر است این خیابان در آینده نزدیک دوطرفه شود و بار ترافیک معابر فرعی را تسهیل نماید همین طور خیابان شهید خشکبارچی آن هم خیلی بهتر است دو طرفه شود باید از نزدیک بازدید نمایید که چقدر بار ترافیکی بدلیل استفاده نادرست علایم رانندگی باعث بار سنگین ترافیک در خیابان لطفی واقع در خشکبارچی شده است
با تشکر